Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen? Of klopt mijn match gewoon totaal niet? Ik heb nog enkele probleempjes met deze match maar ik wil eerst dit graag oplossen.
edit: Als er achter het aflevering nummer v2 of v3 staat pakt ie deze ook goed. Soms wil er namelijk ook weleens dit staan 03v2 omdat het dan betere versie is als de vorige.
Kan je niet van te voren even alle spaties weghalen?
Dus netjes splitten met je code, dan alles spaties weghalen (array_walk(trim()) of zo?).
Ik zou het gewoon splitten op de [, dan krijg je toch ook alle onderdelen?
Dit wil ik niet doen omdat er ook series zijn zoals 'Sword[spatie]Art[spatie]Online waardoor je dan dit krijgt: SwordArtOnline
edit: even een korte uitleg over hoe zo een string is opgebouwd:
[fansubgroep] Animenaam - (aflevering en eventueel welke versie) [extra informatie eventueel][extra informatie eventueel][hash voor het bestand om te controleren of het goed is gedownload en niet beschadigt is].bestandsextensie
Ik kan dus van de hokjes extra informatie deze ook met een tweede preg_match filteren?
Alle extra informatie wil ik graag opslaan en daarvoor moet ik deze string dus zien te ontleden :) Maar als het niet lukt kan ik het laatste stukje altijd met een tweede match doen..