Dames en heren, ik ben al een tijd bezig met interpret (HTML & CSS(3)) maar weet niks van PHP, en dat wil ik zo houden.
Ik ben op zoek naar de meest simpele CMS voor een vriend, wiens site ik onderhoud en beheer, waar hij zelf plaatjes en een beetje tekst bij kan zetten?
Volgens mij moeten jullie dat op de plank hebben liggen :-) Kleine vergoeding is geen probleem.
Categorieën aan maken (hoofdstukken) plaatjes en tekst en klaar is Kees.
Ik heb ervaring met WordPress, Piwigo, etc, maar dat is voor hem te ingewikkeld.
Wie o wie doet mij een suggestie?
127 Mb en veel te uitgebreid (of was het die ander:-), ik wil dus echt wat ik schreef.
Toch bedankt voor het mee denken.
Drupal
Joomla! simpel? Dat is het meest beroerde CMS waarmee ik heb gewerkt! Joomla! hoort juist bij totaal onpraktisch.

Je kunt eens kijken naar Bolt of Symfony CMF. Beide zijn gebaseerd op Symfony2 Componenten, maar dat zijn de enige 2 CM systemen die ik ken met een hele simpele UI. Maar er zullen er vast nog meer zijn, zoveel CM systemen ken ik niet.
Koen V. en Wouter J, bedankt dit is geloof ik wat ik zoek (even snel doorheen gelopen).
Ja Joomla sucks, maar als je alleen wat tekst en een foto wil invoegen dan zal het wel lukken toch?
Het zal wel lukken, het is alleen niet gebruikersvriendelijk en veel te uitgebreid voor simpele acties. Menno legt uit dat hij graag een simpel systeem heeft voor zijn vriend. Die vind WordPress veel te groots en qua admin panels in WordPress 1 van de gebruikersvriendelijkste.

Reageren