Ons team is op zoek naar een webdesign die een layout voor ons zou willen designen.
Het zou een layout moeten worden voor een interactieve site waar mensen zich kunnen aanmelden en dat soort dingen.
Zou je ons team willen versterken of wil je het tegen een redelijke vergoeding maken laat het hier even weten mocht je meer informatie willen dan kan je je email achter laten en dan wordt ge-emaild!
Wat is volgens jullie een redelijk vergoeding
en wat voor website gaat het
en wat is jullie email ;)
?
Onbekende gebruiker
17-07-2005 16:59
De vergoeding zouden we dan even over moeten praten zodat de designer het iets vind en wij natuurlijk ook maar daar komen we vast wel uit na overleg:)!
Het gaat om een website met een grote doelgroep,je zou het kunnen zien als een profiel website met vele extra's, zijn al met vele partijen in gesprek.
Ons team is op zoek naar een webdesign die een layout voor ons zou willen designen.
Het zou een layout moeten worden voor een interactieve site waar mensen zich kunnen aanmelden en dat soort dingen.
Zou je ons team willen versterken of wil je het tegen een redelijke vergoeding maken laat het hier even weten mocht je meer informatie willen dan kan je je email achter laten en dan wordt ge-emaild!
Groet!
?
Onbekende gebruiker
17-07-2005 20:43
Er zal contact met je worden gezocht door een ander team-lid ik ga nu op vakantie!
Hoe groot is het team? Hoe groot is het project? Wat is jullie werkwijze?
?
Onbekende gebruiker
17-07-2005 21:58
Het team bestaat uit 3 programmeurs!
De potentie is om het groots aan te pakken!
We zijn daarom ook al in gesprek met maatschappijen over bepaalde dingen!
De taakverdeling is al geregeld, het enige wat nog ontbreekt is een webdesigner, die hoeft niet per se in het team opgenomen worden als ie een bepaalde vergoeding wil ontvangen voor een layout dan is dat ook mogelijk!
De potentie is om het groots aan te pakken!
We zijn daarom ook al in gesprek met maatschappijen over bepaalde dingen!
De taakverdeling is al geregeld, het enige wat nog ontbreekt is een webdesigner, die hoeft niet per se in het team opgenomen worden als ie een bepaalde vergoeding wil ontvangen voor een layout dan is dat ook mogelijk!
Jeff
Jef,
Zeg maar wat er gemaakt moet worden, kan designen, PHP`en enz !!
Ik heb wel intresse !!!
Als u meer info van mij wilt weten kunt je mij bereiken op [email protected]