Goedemiddsg,
Ik heb een online vacaturebank gericht op buitenlandse vacatures. Alle vacatures staan in een MYSQL database opgeslagen en worden via php opgehaald naar de vacaturepagina www.searchjobsabroad.com/Buitenland-werken.php.
Op die resultaatpagina staan allemaal afzonderlijke links. Als je erop klikt kom je op de daadwerkelijke vacature uit.
Het vreemde is dus dat als ik een titelomschrijving van een vacature pak en die Google intik: die meestal NIET wordt gevonden ! Sommige wel, maar veelal niet. Nu heb ik begrepen dat ik van de index.pagina beter kan linken naar categoriën. Dat dat beter zou zijn voor SEO. En vanuit die categoriën kom je dan weer op de afzonderlijke vacaturepagina's. Zo'n afzonderlijke vacaturepagina is www.searchjobsabroad.com/Baan-buitenland.php?id=<HIER KOMT HET ID VAN HET RESULTAAT>
Alle categoriën staan op http://www.searchjobsabroad.com/CategorieNL.php is nog niet definitief en dus wordt er nog niet gelinkt vanuit de index.pagina.
Ik wilde eerst zeker zijn dat het zo correct kan zijn voor SEO. Zijn er mensen die hier verstand van hebben. ZOUDEN nu wèl alle vacatures opgenomen worden in de Google resultaten ?
Als voorbeeld kun je het beste bij het land Frankrijk kijken of als je zoekt op type werk bij Stage of als je zoekt op Soort werk op Customerservice/klantenservice.
Ik ben dus vooral benieuwd of het principe zo corrcet is ?
1.937 views