Hallo allemaal,

Heeft iemand toevallig ervaring met VPS hosting? Bij mijn huidge host bieden ze o.a. hetvolgende aan:

100 GB webruimte
2000 GB dataverkeer
2048 MB geheugen
2CPU cores
Cpanel

Dit kost per maand afgerond € 28,-. Mijn huidige host is op zich goed. Enige nadeel is dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Je kunt wel telefonisch contact hebben, maar dan moet je een mailtje sturen en dan wordt je een tijdje later teruggebeld.

Weet iemand toevallig nog andere goede VPS hosts? Die bijvoorbeeld goedkoper zijn, wel telefonisch bereikbaar en met verglijkbare specs?

Ik hoor het graag...
Ik zou als ik jou was eens kijken naar Argeweb.

Het duurste pakket komt het meest ik jou richting denk ik.

Specs:

100gb opslag
2tb dataverkeer
2048mb ram
2 cores

Het kost volgens mij 1 a 2 eurotjes meer dan dat je nu betaald. De service is goed, spreek uit eigen ervaring.

http://www.argeweb.nl/vps/

Tja, ik host altijd bij widexs. Is behoorlijk duur, maar ongelofelijk goed.
Thanks heren.

@Jelle: hij is zelfs iets goedkoper, maar ik zie dat je dan maar 10 domeinen standaard kunt beheren. Daarboven moet je bijbetalen. Ook is me niet geheel duidelijk of zij de server voor jou installeren (dat doen ze bij m'n huidige host wel... en aangezien ik niet veel verstand heb van systeembeheer is dat wel handig lijkt me).

@Niels: ik kan op hun website geen prijzen vinden voor vps hosting.

Andere mensen nog tips wellicht?
Ik kan ze inderdaad ook zo gauw niet zien.
Widexs is ook meer een hosting voor de wat grotere bedrijven. Je kan daar bijv loadbalancers en caching platforms installeren / configureren. Dat zie ik bijv versio / argeweb niet gebeuren.
Ah zo, oké thanks... ik zoek inderdaad iets kleiners :)

Tips zijn nog steeds welkom!
Ik zoek dus iets wat wel managed is, en dan is YourHosting een stuk duurder helaas.
@Max voor ervaringen kan je beter op webhosters kijken ( http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/yourhosting/ )

@Ozzie hoeveel dataverkeer gebruik jij gemiddeld per maand?

Ik host mijn websites zelf op een eigen server (collocatie) omdat ik al een aantal keer in de problemen ben gekomen doe op de eerste indruk goed leken, en omdat ik nu ook meer mogelijkheden heb.

Reageren