hallo,

Heeft er iemand een d-link di-524 draadloos internet router? Ik heb er 1 tussen mijn modem en mijn pc zitten. op die pc draait cerberus ftp server. Nu is het probleem als ik de d-link ertussen steek krijg ik geen verbinding buiten mijn netwerk (wel als ik verbinding heb in het netwerk) en zonder de router ertussen lukt dat goed.

Hoe moet ik mijn router instellen dat die altijd doorgeeft ( zit al een week te zoeken naar een oplossing)

Alvast heel erg bedankt

christophe
Zoek eens naar port-forwarding op je D-link. Is je modem misschien ook router-modem in één??

ik heb al vaak proberen die poort forwarding te doen maar hij kan nog steeds niet verbinden dan. ook stond er standaart al 1 op voor ftp
port forwarden zou mischien helpen
zoek eerst het local ip op 192.168.x.xxx
vervolgens kun je inloggen op router en poort 21 open zetten op het ip waar de ftp op draait
ok maar ik vrees dat er een software fout is in mijn router. ik heb deze ertussen uit gehaalt maar nu verandert mijn ip addres constant. is het mogelijk om bevoorbeeldt een html pagina te maken die

chftp.phphulp.nl doorstuurt naar "ftp://192.26.24.2" en dat dat ook werkt in een programma zoals filezila?

Reageren