Yow,

Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden, en of ik misschien nog wat foutjes over het hoofd heb gezien.

deballonnenwinkel
Op een pagina zoals deze vind ik het niet mooi dat ik heb een vraag vlink tegen de rechterkand is aangedrukt. Kan je daar niet even wat padding/margin op loslaten?

De label tg was oorspronkelijk ontworpen om het label van een veld te omringen, en niet het veld zelf ook, zoals je doet op deze pagina. <label><input type="submit" value="Verzenden" /></label> is helemaal onhandig, nu kan ik dus ook naast de knop drukken, wordt het bericht alsnog verzonden (en dat terwijl ik niets heb ingevuld :S)
Ja, die link staat idd een beetje strak tegen de zijkant.. zal ik ff aanpassen.

Dat van die label elementen dingen wist ik niet! En twas ook niet de bedoeling dat je kon submitten als je naast de knop drukt. (Bedankt voor dit tip!)

* Inmiddels heb ik dat veranderd met het label op de submit knop, en gelijk ook maar ff een validatie erbij (background)

Zijn dr nog meer dingen die commentaar waard zijn?? :P Khoor ze graag!
bij 3 links is er geen achtergrrond laat maar zeggen , en de ballonnen zijn nogal duur ^^

edit , email validater
Welke 3 links?

Bedoel je echt 3 pagina's, of gewoon die 3 links onder de navigatie? (want die onder de navigatie horen zo)
Hi,

Ik zou de tekst uit de bovenste blauwe balk weglaten en de balk iets dunner maken. Verder is het netjes...
Safari gebruiken niet zo heel veel mensen meer iedereen heeft FF of IE
maar verder leuk simpel niet te veel of te weinig!

Reageren