Hoi allemaal,
Hoewel ik al eventjes bezig ben met PHP en ik al wel een beetje ervaring heb, ben ik toch ergens tegenaan gestuiterd, wat ik niet snap en dat valt onder beginners, dus vandaar dat ik het hier plaats. Ik kom er even echt niet uit.
Ik ben bezig met een simpel forum te maken en ik heb deze al voor een groot gedeelte met behulp van een tutorial gemaakt. Nu zit ik er dus mee, dat ik 5 onderdelen heb en wanneer ik een nieuw topic moet toevoegen, moet deze in het goede onderdeel geplaatst worden. Een vriend van me zei dat ik er de 'get'functie' voor moet gebruiken, maar die snap ik dus niet helemaal. Ik heb de functie al een keer moeten gebruiken (van de tutorial haha) en nu ik hem zelf moet 'opstellen', snap ik het even niet meer. Haha.
Het is dus zo. Ik heb 5 onderdelen. En 1 pagina met nieuw topic. Het nieuwe topic moet gewoon automatisch in het goede onderdeel geplaatst worden. Ik zat eerst zelf te denken om 5 verschillende pagina's te maken waar je een nieuw topic kon aanmaken, maar die vriend van me zei dat dat dus niet hoefde en dat ik het d.m.v. informatie mee te sturen in get kon oplossen, maar die begrijp ik dus niet helemaal.
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is. Haha
Alvast bedankt!
1.730 views