Dit is misschien niet de goede plek ervoor (sorry daarvoor) maar dit leek me de beste categorie.

Is er een mogelijkheid om whatsapp op de Iphone te gebruiken EN op de pc (bijvoorbeeld met het programma BlueStacks) want ik connecte net mijn pc maar dan word je iPhone gedisconnect en ook andersom.

Dus is er een mogelijkheid om whatsapp te connecten met de pc EN je iPhone? (met hetzelfde nummer ofc)
Zo ja hoe dan? :)

Gr marco
damn :S
omdat ik veel achter mijn PC zit, dacht ik gooi em ook op mn computer, hoef ik niet telkens op mijn foon te typen... Maar helaas, ben er weken mee bezig geweest :)
whatsapp werkt uitsluitend via de blackberry server en is geen open source.
Frank Nietbelangrijk op 19/12/2012 00:47:32

Lol?
Frank Nietbelangrijk op 19/12/2012 00:47:32

Blackberry? Bestaan die nog? Dat is toch gedateerd spul?? WhatsApp werkt in ieder geval op Android, Aifoon en Windows-phones

Aad B op 19/12/2012 14:21:17

Blackberry? Bestaan die nog? Dat is toch gedateerd spul??

Ik ga er vanuit dat het sarcastisch bedoeld is? Whatsapp is er overigens ook gewoon voor de BB alleen voor de OS 10 (nog) niet.

Haha ja die tut heb ik ook gevolgd. Maar mijn vraag was hoe kan ik het allebij gebruiken dus:
Whatsapp op de PC
en
Whatsapp op de iPhone

Dus niet dat ik de pc connect en de iphone dan gedisconnect word dat wil ik dus niet.

Dat staat wel in de tut die je gaf ;)

" Installeer je het op je pc dan moet je het verwijderen uit BlueStacks om weer op je telefoon te gebruiken."
Daar heb ik even overheen gelezen.(daarstraks had ik het wel goed gelezen :P)

Reageren