Hallo,

Een groep uit onze kerk is naar Oeganda toe. Ik heb hier het reisschema (zodat ik kan zien wat ze nu doen en ook wat ze over een uur doen) en wil graag zelf de tijden en data in kunnen vullen zodat de mensen op onze site kunnen zien wat ze nu aan het doen zijn in Oeganda. Ik heb dat scriptje wel eens gehad maar helaas heb ik het niet meer. Het kan ook zijn dat het javascript was... weet ik niet meer. Zou iemand zo aardig en lief willen zijn om voor mij even te kijken een paar zoekwoorden te geven waar ik eventueel op kan zoeken?

Groeten,
Iwan.

P.S.: Misschien staat er al een dergelijk script op de website maar die kan ik dan niet vinden. Ook weet ik niet zo goed waar ik op moet zoeken.
(Hoe krijg ik het weer voor elkaar, weer een dubbelpost *zugt*)
Maar nu ben ik helaas een dummie in PHP.'k Ben wel met een soort van cursus bezig maar 'k moet het liefste zo snel mogelijk zo'n script hebben. Die groepis nl. t/m 25 juli in Oeganda... zou jij dat (als ik je aardig aankijk) voor mij dan kunnen/willen veranderen? Dan maak ik wil een i-frame voor alle dagen en daarin zet ik dan wel weer een i-frame voor de uren.

Groeten (en alvast hopelijk bedankt!),
Iwan.
gewoon vergeten ^^
en anders betalen , ik zag net een topic van een persoon die zich aanbied

Reageren