Weet iemand hoe ik deze script kan aanpassen zodat i kde mail die ik zie kan aanklikken.

echo "<td class='$cell_color'>".$data['user_email']."</td>";

Mvg,

Alwin
@Ger ik denk niet dat je het snapt, tegenwoordig zijn die bots zo geavanceerd dat het echt nauwelijks uitmaakt of je er een mailto omheen gooit, dus totaal geen vergelijking met jouw voorbeeld. Wat ik natuurlijk ook nooit zou doen.

@Alwin Ik weet niet hoe je beveiliging eruitziet, of wat voor softwarepakket je gebruikt, maar ik denk niet dat je PHP kennis voldoende is om na te gaan of de beveiliging goed geregeld is.
@victor het is een php infusion waar ik in zit. mijn kennis is zeker niet voldoende en zal deze ook nooit krijgen maar een beetje vragen stellen over iets waar ik in geintresserd kan altijd.
Niemand is verplicht om te antwoorden, het is wel prettig dat er door julie (ervarings deskundigen) gerageerd wordt.
Victor - op 04/01/2013 20:19:34

@Ger ik denk niet dat je het snapt, tegenwoordig zijn die bots zo geavanceerd dat het echt nauwelijks uitmaakt of je er een mailto omheen gooit, dus totaal geen vergelijking met jouw voorbeeld. Wat ik natuurlijk ook nooit zou doen.

Lezen is ook een vak!

Reageren