Beste PHP-hulpers,
Ik ben enige tijd bezig met een gekocht profielensysteem wat verouderd is en dus op mijn nieuwe hosting niet meer werkt. Ik heb er aardig veel fouten uit kunnen halen door de foutmelding in google te zoeken en daar een oplossing voor te vinden.
Nu blijf ik met (vooralsnog) 2 pagina's zitten waar php foutmeldingen op weer gegeven worden.
Dat is de pagina die zegt: "U bent ingelogd, u word doorverwezen naar de hoofdpagina", deze bevat 1 foutmeldingen bovenaan maar die is niet zo storend daar heb ik zelf nog niet naar gekeken want je word wel gewoon ingelogd en doorverwezen.
Maar de ergste komt op de Profiel bewerking pagina als je dus ingelogd bent. Overigens kan je je profiel wel bewerken met succes maar met een pagina vol foutmeldingen.
De foutmelding luidt:
Warning: substr() expects parameter 3 to be long, string given in /home/vhosts/site/httpdocs/controllers/panel.php on line 316
Deze foutmelding staat een stuk of 20x bovenaan de pagina.
Lijn 316 in panel.php:
if(isset ($_POST['submit']) || $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'post') {
En ik kom er maar niet uit via google. Bevat deze regel een makkelijk verouderd stukje code of ligt het aan meer dan alleen die regel?
Met vriendelijke groet,
Schryvers.
1.069 views