Goedendag,
ik weet niet zeker of deze post hier goed staat en of ik dit hier wel mag requesten. als het niet goed is verzoek ik de mods dit graag te verplaatsen of actie te ondernemen.
ik ben op zoek naar een persoon die redelijk wat van php / mysql afweet. je hoeft geen 10 jaar ervaring te hebben voor mijn project.
ik wil het project niet uit handen geven maar zoveel mogelijk zelf doen. ik loop tegen problemen aan en dit duurt soms te lang om zelf uit te zoeken. ik heb dus enige hulp soms nodig.
het is al voor 40% klaar.
er word een login & register script in verwerkt van phpacedemy en daar loop ik nu op vast.
het is geen ingewikkelde site, in het kort....
het gaat om een site met login en register pagina met een database met user gegevens die bij het aanmelden met een form worden ingevoerd en opgeslagen. een van deze tabellen bevat een teller die steeds een stap omhoog gaat nadat de user aangeeft dat dit moet gebeuren. deze gegevens worden weer gebruikt om op een andere pagina info te laten zien. dat was het al weer zo een beetje. als dit draait is de site voor 80% klaar.
ik zoek iemand die mij kan helpen bij de punten waar ik op vast loop, via telefoon/mail of kunnen afspreken bij jou of mij thuis, woon zelf in lelystad.
hier tegen over kan ik een financiele vergoeding bieden.
ook heb ik een hp 510t thin client en/of dell d620 laptop in ruil als vergoeding.
mvg,
donny.
617 views