Ik ga vanaf volgende week een website bijhouden over mijn trainingsschema, maar dit wil ik graag in het Engels gaan schrijven.
Omdat ik me dan open stel voor iedereen op de wereld vroeg ik mij af of het nog uit maakt waar ik de hosting van mijn website vandaan haal? Wordt de website traag voor mensen uit Amerika of Australie als hun mij website bezoeken als ik een Nederlandse hosting heb? Zo ja, wat voor hosting kan ik dan het beste nemen?
Nou het www staat voor World Wide Web dus dan is 1 vraag al opgelost,overal zicht baar behalve china en zulke landen Want die hebben Vaak censuur. En wat voor hosting...
Hangt af van wat je wil!?
Omdat ik me dan open stel voor iedereen op de wereld vroeg ik mij af of het nog uit maakt waar ik de hosting van mijn website vandaan haal? Wordt de website traag voor mensen uit Amerika of Australie als hun mij website bezoeken als ik een Nederlandse hosting heb? Zo ja, wat voor hosting kan ik dan het beste nemen?
Het maakt niet uit welke hosting afneemt.
Uitzondering is natuurlijk onbetrouwbare hosting boeren.
Als jij bij een gangbare webhoster jou site neerzet maakt het niet uit of je in Nederland zit, of in Amerika.
Zoals RobertJan al aangeeft het wereld wijde web is met elkaar verbonden.
Ik ga vanaf volgende week een website bijhouden over mijn trainingsschema, maar dit wil ik graag in het Engels gaan schrijven.
Hier zou je dus wel goed over na moeten denken.
Het staat een beetje vreemd als je een .nl domein hebt en je voertaal is Engels.
Iemand uit Amerika zal niet zo snel denk ik bij een .NL domein gaan kijken hoe een trainingsschema eruit ziet.
Dus in dit geval zou een .org waarschijnlijk ideaal zijn.
Andere domein extenties zoals .com en .info zijn eigenlijk meer voor commerciƫle sites.
Een .net zou evt. ook nog kunnen.
Let alleen op want dat soort domeinnamen zijn niet goedkoop, althans niet goedkoper dan een .nl extentie.