Hallo allemaal,

Afgelopen tijd bezig geweest met een update van deze website.

De website is gebouwt op de Wordpress CMS, aan de content moet nog gewerkt worden door de eigenaar.

Graag zou ik van jullie tips en opmerkingen willen over het design van de website.

Daarnaast mag er ook op alle andere punten gecheckt worden :)

Ik ben benieuwd.
Bedankt!
Eerste indruk... duidelijke site met voldoende rust.

Verbeterpunten (grafisch) er mag wat meer detail in. Ik vind het redelijk plat.
De bewegende wolken vind ik persoonlijk niet prettig en afleidend. Van dat bewegen word je dol. Dus dat zou ik weghalen... of ik zou ze stilzetten en ze transparant maken, en dan heel lichtblauw.

[size=xsmall]Toevoeging op 30/01/2013 00:09:25:[/size]

Oh, en ik zou de regelafstand (line-height) wat groter maken. Dat leest waat prettiger.
Op het eerste gezicht ziet het er netjes uit.
Toch een paar kleine dingen die me gewoon opvallen waarvan ik zoiets heb van hmm..:

- Er word gesproken op de index pagina over een forum, maar dat zie ik zo snel niet terug.
Dus doe even /forum dan is de pagina niet gevonden. Moet er misschien nog komen?

- de random foto's in de header die gaan naar mijn gevoel ietsje te snel, of die wolken irriteren mij waardoor
word afgeleid om naar de content te kijken..

- Het contact formulier loopt nog niet helemaal lekker volgens mij.
Als ik niets invul krijg ik dwars door het form een geel lijntje te zien.
En is bericht geen verplicht veld om in te voeren?

- Het is me niet helemaal duidelijk waarom ik zou moeten kunnen inloggen.
Als ik naar die link ga, dan lijkt me dat de link van het controlpanel van Word press.
Neem aan dat dit niet de bedoeling is dat een gewone steveling in dat controlpanel wat moet doen.

Reageren