Hi,

Ik weet niet of ik dit eigelijk wel mag vragen. Dus admins wis maar als het niet mag, maar laat we wel iets weten :).

Met welke providers werken jullie?
Ik werk zelf met one.com

Nu zoek ik anderre om eventueel over te stappen naar een aanbieder met asp en/of jsp

Welke opties zijn er
voordelen /nadelen

Jan
De koffiehoek is een plek om dingen te vragen of discussies te starten niet niet direct of helemaal niet met PHP te maken hebben. Dus je kan dat hier best vragen.

Trouwens, ik maak gebruik van een VPS bij star-servers.nl. Zo heb ik er meer beheer over. Domein zit bij TransIP
Koen bedankt voor het antwoord.
Mijn vrees of het mocht was eerder voor de (anti)reklame
Als je even zoekt is er al een topic met dit.
Alleen wordt daar (dacht ik) het woord hosting gebruikt.

Een provider is namelijk een bedrijf wat thuis/op je werk het internet voorziet.
Een hosting is waar je je website host.
Ik zit bij Versio. Maar ik ga binnenkort overstappen naar een Engelse hoster die VPS'en veel goedkoper aanbied (3,00 per maand).

Maar ik werk nu heel erg weinig met Versio want ik test nu alles lokaal met de php built-in webserver.
- Raoul - op 17/02/2013 14:44:06

Ik zit bij Versio. Maar ik ga binnenkort overstappen naar een Engelse hoster die VPS'en veel goedkoper aanbied (3,00 per maand).

Maar ik werk nu heel erg weinig met Versio want ik test nu alles lokaal met de php built-in webserver.

Ik ben ook op zoek naar een VPS, mag ik weten welke provider dat is en hoeveel gb werkgeheugen?

[size=xsmall]Toevoeging op 17/02/2013 15:02:39:[/size]

Ik denk dat ik ongeveer 1 GB aan werkgeheugen nodig heb voor o.a. icecast, mysql, apache en misschien nog wel wat extra dingen
Ik heb een dedicated server gehuurd bij een amerikaans bedijf genaamd volumedrive. Waarom, omdat ik ervaring heb met verschillende webhosters en deze vielen mij tegen. Ook ben ik niet zo van de vpsen omdat dat naar mijn ervaringen meer downtime opleverd.

Voordelen:
- Volledige controle
- Geen downtime
- Onbeperkt dataverkeer
- Er draaien alleen mijn websites op.

Nadelen:
- Locatie is ver
- Maandelijkse kosten zijn hoger (55$/m)
Ik heb nu ook een vps van star-servers.nl genomen, alleen ze zijn niet zo snel met leveren.
Ik heb een alles-in-1 Unlimited pakket van Antagonist, geen zorgen over dataverkeer en opslagruimte! Alles is onbeperkt, van je opslag tot het aantal MySQL databases :)

Reageren