(Ik dacht dat Bas de mogelijkheid om te reageren op de poll al had geïmplenteerd)

Maar goed, mijn vermoeden over PHPhulp's trage laadsnelheid moet ik ook even kweit. Wat mij de laatste tijd opvalt (sinds ik zit te spelen met browsers met statusbar) is dat het laden van de pagina blijft hangen op adressen die niet terug verwijzen naar deze server oftewel reclame. Daarnaast laden de links onder 'de laatste PHP scripts' sneller dan het forum. Bij het forum blijft hij even stil staan met of 'retrieving data from www.yourhosting.nl'; of 'reading PHPhulp'. Dat laatste wordt denk ik veroorzaakt door de tabellen.

PS: de paginabron eindigd op </div> en niet op </body></html>...
wel meer fouten?

Stapels

maar dat licht er onder andere aan dat het PHP gescript is, als je het met HTML schrijft gebeurd je zoiets minder snel.
Oke maar je moet Je php zo maken dat er geen html fouten komen!
Je moet je PHP en HTML gewoon scheiden, altijd los van elkaar houden d.m.v. templates. Daarnaast vermoed ik dat er 0.0 aan caching wordt gedaan op de site, 'k zou wel eens willen zien hoeveel queries er worden gedraaid om 1 pagina op te bouwen. Verder vind ik de tussenpagina na het posten nogal onnodig, het voegt naar mijn idee niets toe en kost alleen maar extra verkeer / CPU-tijd
Ik vind phphulp ook traag, maar als ik met Adblock alles van phphulp blokkeer(http://www.phphulp.nl/*) Gaat het weer wat sneller. Het probleem is dat de halve layout weg is.
Je moet ook juist alles dat niet van phphulp komt blokkeren ^^,
Dat heb ik nu ook alle reclame is weg, maar dat maakt (bijna) helemaal niks uit.

Reageren