Hallo!

Ik ben beland op deze pagina, met de volgende vraag in mn gedachte.

Wie kan mij helpen met de volledige scripting + mysql van mijn website.
Misschien dat je nog even wat tijd over hebt..Je helpt me dr echt mee.

Voeg je me toe?
[email protected]

Alvast bedankt!
zoals wat??
gepost door robin maar e-mail aders rick ?! :)
Nou, ik heb alle images en styles al gemaakt van de sit, maar de paginas moeten nog worden gemaakt en toegewezen..DMV i-frame.

op www.rickopstelten.nl staat de oude...en bij de nieuwe moet het eigenlijk qua opzet hetzelfde..

Ik vind het zooo jammer dat ik het zelf niet kan..
Groeten Rick
Dat kan wel. Dan moet je php leren. En aangezien niemand hier tijd over heeft of gaat scripten voor niets denk ik niet dat je veel reacties krijgt?
Ach, een kleinigheidje was in mijn ogen gewoon 300 euro.

Maar alvast bedankt iedereen.
Ik heb al een php scripter gevonden die het leuk vind om met php te werken.

Leuk sebastiaan, dat jij voor andere spreekt...Is iedereen familie hier van je? Je weet zo goed of iemand tijd heeft ofniet :-)
Had ik maar tijd

Mijn todo list voor aankomde vakantie
2 CMS maken (Een voor een clanwebsite en normale)
Website voor een stichting
Website voor mijn ouders ga zo maar door :P
Robin,

Ik heb gisteren de moeite genomen om naar jouw huidige site te gaan kijken. Mooie site overigens en leuk je shoppie om maar is wat te noemen.

Waarom dit bericht?
Ik wou je een hart onder de riem steken en je veel suc6 wensen en heb je ooit vragen dan maak ik gewoon tijd voor je **smile**

Zelf ben ik ook ooit gestart met PHP en leer ik thans elke dag nog en ik kan je als geen ander vertellen dat het moeizaam is om soms antwoorden te krijgen op je vragen maar hier op dit forum/site (zoals SanThe) altijd haar best doet om je verder te helpen!!!

Vriendelijke groet, lissy

Reageren