Als ik naar een website ga wil ik niet graag ergens anders heen gestuurd worden.
De werking blijft wel hetzelfde alleen het staat niet professioneel. ( in mijn ogen )
Als ik op registreren klik, dan krijg ik de volgende error's:
Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 107
En een heleboel op:
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 53
Verder zitten er ook error's in het forum:
Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/forum/functions.php on line 42
Verder vind ik het wel een toffe en strakke site :-)
- Je letter is aan de kleine kant (en ook wat saai, kijk bijvoorbeeld eens naar Google webfonts);
- De marge aan de linkerkant van de tekst is wat klein;
- De header zou ik op de vervolgpagina's kleiner maken, alleen op de Home zo groot;
- Mega-grote achtergrondplaat van 3,8 Mb, kleiner maken en dan bijvoorbeeld backstretch gebruiken, of op basis van media queries een kleinere achtergrond aanbieden;
- Verschillen in formuliervelden tussen Contact en Registreren (breedte van de knoppen);
- Foutmelding contact valt niet op en is wel heel sumier;
- Javascriptje met de systeemtijd van de client is niet de tijd van de server, tevens vraag ik me af wat de meerwaarde is van die klok? (kan iets te maken hebben met de tijden die in de manager gebruikt worden)
- De teksten op de site lopen niet allemaal even lekker en er staan fouten in;
Ik raad aan voor de mensen die zich willen registreren om vooral niet je eigen mail-adres op te geven, ik ontvang nu al aan een overdosis spam van ene "ThaHosting" en daarbij geaffilieerde sites van ThaHosting.