Hallo ik bied de volgende twee domeinnamen te koop aan :

scriptdownloaden.eu
computer-forum.be
marktdomein.nl

De domeinnamen kosten 5 euro per stuk maar marktdomein met site kost 35 euro ze
kunnen betaald worden met paypal.

Groetjes Simone.
Heb je ook statistieken van marktdomein.nl?
Ik neem aan dat je gezien een linkdatabase met zeer lage activiteit het toch regfee mag rekenen. Waar baseer je die 35 euro op terwijl de rest maar 5 euro is?

Kan je die verhouding misschien ook uitleggen?
De site marktdomein heeft een goed draaiend script,en de andere zijn alleen losse domeinnamen.
vandaar het prijsverschil. Marktdomein.nl staat pas sinds 2 dagen online dus nog niet echt veel bezoekers, er is maar 1 gebruiker op dit moment. Maar met een beetje promotie denk ik dat de site redelijk groot kan worden.

Groetjes Simone.
en computer-forum.be staat een forumm alleen als voorbeeld, die heeft verder geen promotie gehad of iets dergelijks.
hallo ik weet niet wat je aan het doen ben of je mensen wild oplichten want marktdomein.nl is van mij en is door gelinkt naar warenverkoop.nl
dus ga geen onzin lopen te vertellen dat dat domein van jou is wat het totaal niet is en dat die pas 2 dagen online is is ook onzin het domnein is en de website is online sinds vorige maand 2014-06-20

dus mensen trap hier niet in en koop het niet want je bent je geld kwijt en heb niets

tevens zal ik hier melding van gaan maken

Meer informatie over de Whois

Domeinnaam marktdomein.nl
Status actief
Houder Thomas vogel E V Heijmans
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Cronon AG
Pascalstrasse 10
10587
BERLIN
Duitsland
Technische contactpersonen [email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers docks03.rzone.de
shades16.rzone.de
Datum registratie 2014-06-20
Administratie door NL Domain Registry
@thomas heijmans,

Gezien de reactie datum van degene die dit gepost heeft vraag ik me af of je daar wel opgelet hebt?
Hij is dus verlopen door de inmiddels van het forum verwijderde topicstarter, en toevallig daarna door Thomas geregistreerd.

Geen oplichting dus.

Reageren