Vreemd genoeg zie ik nooit echt relevant nieuws over php, en relevante zaken als frameworks en dergelijke, ondanks dat zijn er alleen al over php redelijk wat nieuwsberichten te plaatsen zijn, zoals de 1e beta release van php 5.5.
Zijn dit soort zaken hier niet belangrijk?

Persoonlijk vind ik dit belangerijker op een php website, in ieder geval belangerijker dan cookies, overheids tld's .. etc.
Het gaat met golfbewegingen. Soms worden er regelmatig wat berichten geplaatst en dan weer een hele tijd niet. Er is een nieuwsredactie, maar ik denk dat die last hebben van een winterdipje ;)
ik heb net van de week een artikel over Symfony2 gepost. :)

Maar ik ben het volledig met je eens, het nieuws is niet relevant. Ik heb al meerdere malen aangedragen om dingen als Zend Framework, PHP, Symfony2, Composer of desnoods jQuery in de gaten te houden, maar er is tot nu toe nog niks mee gedaan.

Al vraag ik me ook af of elke beta een nieuwsberichtje verdient. Ik was al van plan bij de eerste release candidate van PHP 5.5 een nieuwsberichtje te tippen.
Ik heb onlangs nog iets over de tld's geplaatst. In mijn ogen moeten niet alleen webdevelopment gerelateerde zaken geplaatst worden, maar alles wat met web te maken heeft. Volgens mij ga je niet bij iedere release van jQuery of PHP een bericht plaatsen?
dus een PHP 5.5 release is niet geschikt voor het nieuws op PHPhulp???
Ik heb het over kleine bugfix releases van php en dergelijke

Reageren