Ik heb een webshop met een CMS erachter.
Nu heb ik een pagina waar verschillende producten in een pulldown menu komen maar dit zit allemaal achter 1 url, namelijk:
Nu wil ik een link maken naar een specifiek item in die pulldown menu, maar krijg dit niet voor elkaar.
Ik weet dat ik ergens in de $GET tag moet zitten maar weet niet precies wat ik er neer moet zetten.
Ik wil het volgende achter deze URL hierboven hebben : &webshop_product_id=250 (250 is voorbeeld)
zodat ik kan linken naar dat pulldown item.
Hieronder staat het script waarvan ik vermoed dat het op te lossen valt.
<?php
$webshop_product_group_id = $_GET['webshop_product_group_id'];
// vraag alle producten op van deze productgroep (bijv. PVC) en zet ze in een javascript array EN in de keuzelijst van materialen.
$resultProducts = $useWebshop->getProductsInProductgroup($webshop_product_group_id);
$optionsList = "";
//$materialenteller = 0;
function replace_newline($string) {
return (string)str_replace(array("\r", "\r\n", "\n"), '', $string);
}
while ($objProduct = mysql_fetch_object($resultProducts))
{
// inactieve prod. niet weergeven !!!
if ($objProduct->webshop_product_visible == 0)
continue;
// creeer de options-list van Materialen
$optionsList_Materialen .= "<OPTION value='$objProduct->webshop_product_id'>$objProduct->webshop_product_name</OPTION>";
echo "levertijdenPerMateriaal[$objProduct->webshop_product_id] = new Array();";
// creeer voor elk materiaal de de lijst van Levertijden, zodat daar in 'changeMaterial' een nieuwe options-list voor gemaakt kan worden.
$query_getLevertijden = "SELECT * FROM webshop_product_levertoeslag WHERE webshop_product_id = '$objProduct->webshop_product_id' ORDER BY webshop_product_dagen DESC";
$result_getLevertijden = $useConnection->query($query_getLevertijden);
while ($obj_getLevertijden = mysql_fetch_object($result_getLevertijden))
{
//echo "levertijdenPerMateriaal[$objProduct->webshop_product_id][$obj_getLevertijden->webshop_product_dagen] = $obj_getLevertijden->webshop_product_toeslag". ";";
// 18OKT 2012: AANHALINGSTEKENS ZODAT-IE HET NIET ALS INTEGER ZIET
echo "levertijdenPerMateriaal[$objProduct->webshop_product_id]['$obj_getLevertijden->webshop_product_dagen'] = $obj_getLevertijden->webshop_product_toeslag". ";";
}
// zet alle productinfo in de array voor dit materiaal
echo "materialen[$objProduct->webshop_product_id] = new Array();";
//HAAL PRIJSGEGEVENS UIT DATABASE
?>
Ik hoop dat dit op te lossen valt.
PS; ik ben nieuw op dit forum.
mvg,
Vincent