Hallo iedereen,

ik ben vrij nieuw in de wereld van PHP en heb een behoorlijk leuke vraag binnen gekregen, maar ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar om dit goed werkend voor elkaar te krijgen.

Ik ben bezig met het bouwen van een script voor het berekenen van een oppervlakte in vierkante meters. Deze kun je zelf een hoogte en een breedte op invullen, daarna berekend het script zelf de oppervlakte die daarna daar weer een prijs uit berekend. Het is voor een stageopdracht voor een stagiaire bij mij en ik merk dat hij er gewoon niet uitkomt. Kan er iemand een handje bij helpen om hem dit schooljaar door te komen?

Groetjes,

Angelique
Ik vraag me sterk af of die stagiaire wel geschikt is voor die studie als ie zo'n script niet kan maken. Maar goed:
<?php
$length = 12;
$height = 35;

$surface = $length * $height;

echo $surface;
?>
En wat is de concrete vraag en het probleem?
Want we willen we helpen, maar uiteraard gaan we niet alles voorkauwen....
Dank je wel Wouter, ik ga er vanuit dat dat hem al een stap verder zal helpen.

En dat snap ik Aar, het is meer dat ik niet weet waar ik de vraag kan neerleggen. Ik kan moeilijk een hele code opvragen van jullie hierin. Ik zal hem vragen om mij zoveel mogelijk te geven aan data wat hij heeft. Ik kom er straks op terug als jullie dat goed vinden.

Sorry voor het ongemak ;) ben nog niet verschrikkelijk bekend met dit wereldje :).

Reageren