Aangezien er ook al een koffie topic is en ik eigenlijk nogal graag een biertje drink. Hoe drinken jullie je bier en welk bier?
Naja hoef zelf niet aan te geven welk bier ik drink, maar even ter verduidelijking Hertog Jan... Maar over een klein maandje komt daar ook Trooper bier bij aangezien Iron Maiden hun eigen bier gaan brouwen wat natuurlijk prima in de smaak zal vallen bij mij ;-)
Naja hoef zelf niet aan te geven welk bier ik drink, maar even ter verduidelijking Hertog Jan... Maar over een klein maandje komt daar ook Trooper bier bij aangezien Iron Maiden hun eigen bier gaan brouwen wat natuurlijk prima in de smaak zal vallen bij mij ;-)
Betekent dit dat je een naamsverandering op het forum neemt ;-)?
Voor mij maakt het niet zo uit welk bier ik drink. Maar als ik in België ben sla ik een Leffe Blond zeker niet over. Als ik bij de Chinees ben bestel ik graag een Tsingtou-biertje (toch wat zoeter dan anders)....
Hier thuis in de kelder heb ik geloof ik op dit moment een paar blikjes Hoegaarden staan.
haha... zo'n kelder wil ik ook wel. :)
Thuis staat er meestal een koelkast vol met bavaria.
Als we het over een lekker biertje hebben dan ben ik wel te vinden voor een trappisten bier.
Ik heb zo ontiegelijk veel bieren op en heel veel is zo lekker. :) Minder zijn wat mij betreft de roze bieren, of kriek. Ook witbier vindt ik wat minder, tenzij ik op een terras in het zonnetje zit. Maar wel zonder citroen. Ook niet in de Corona. Maar dat is smaak.
Gisteren nog een lekkere dubbele Brugse Zot gedronken. Viel goed in de smaak. :) Eigenlijk kan ik stellen dat ik alle Dubbels, Triples en Quadrippels wel lekker vindt.
Pilsener trouwens ook hier. Niet die ranzige meuk die hier in het westen van het land zo populair is, maar wel een lekkere Hertog Jan! Waarvan trouwens het hele assortiment erg goed is. Vooral Grand Prestige. Hmmm... maandagochtend, op kantoor, en ik krijg er nu bijna trek in! ;)
Dit is overigens wel een aardig korte (lees: veel te korte) lijst van bieren. Het is ook teveel om op te noemen. In het buitenland drink ik altijd alleen maar lokale bieren (pils). Snap niet dat mensen bij het eten in Griekenland een Heineken of Amstel bestellen. Enkele van mijn favoriete buitenlandse pilseners: Mythos, Bofferding, Lasko Pivo en Zlatarog.
Goed... ik ga er maar mee stoppen. Over bier kan ik nog wel even doorgaan. Nog wel een tip voor een erg lekker recept met bier. Deze zag ik jaren geleden bij The Taste of Life Travel en gelukkig heeft Rudolph hem ook bij 24Kitchen op de site gezet: Gebraden worst in biersaus.