En het volgende probleem, haha.

In de registratie website die ik aan het maken ben, heb ik ook een pagina met overzicht. Hier staat in een tabel alle ingevoerde gegevens. Dit zijn de volgende: datum, kalf, medicijn, hoeveelheid, oorzaak.

Nu heb ik daar de mogelijkheid om te zoeken, maar als ik dat doe en ik doe bijvoorbeeld 22, dan krijg ik zowel de datum 22 als een eventuele 22 L hoeveelheid.

Ik wil dit scheiden, zoals je vaak ziet dat je een zoekwoord kan invoeren en daarachter kan aanklikken in welke categorie je wilt zoeken. Dat je bijvoorbeeld 22 invoert, of maart en dat je daarachter een uitschuiflijst hebt, met daarin de verschillende gegevens (kalf, datum etc.)

Kan iemand mij hiermee helpen?
>> Kan iemand mij hiermee helpen?
Dan moet je eerst even uitleggen wat 'hiermee' is :) Wil je een basisgedachte van ons krijgen? Of een dummy code? Of de complete code? Of ben je er zelf aan begonnen en heb je problemen?
@Wouter uiteraard. Beetje onduidelijk :) Hierkomt het:

Met hiermee bedoel ik een zoekmachine waarmee ik uiteraard kan zoeken en met daarnaast een uitschuiflijst met de categoriën (kalf, datum, medicijn, hoeveelheid, oorzaak). Zoals ik hierboven uitleg als ik 22 intik en ik wil de datums met 22, dat ik dan niet alle resultaten krijg waar 22 instaat maar alleen die van de datums. Zelfde geld voor als ik alleen op hoeveelheid wil zoeken.

Is dit een beetje duidelijk of nog niet helemaal? :)

Verder zou ik graag de code + uitleg, zodat ik aan de hand van de uitleg in mijn website kan bouwen en in het vervolg ook nog weet hoe het werkt ;)

Edit: Bol.com. Deze hebben een zoekmachine zoals ik bedoel. Bovenaan.

Mocht het nog niet duidelijk zijn laat maar even weten!

[size=xsmall]Toevoeging op 04/04/2013 16:37:02:[/size]

Reageren