Beste

ik weet niet juist of dit in dit topic thuis hoort of niet maar ik zit men een eigenaardig probleem. We hebben een online systeem opstaan deze volledig zelf geprogrammeerd is in php - mysql. Nu zit het zo dat soms de website delen van de site niet of incorect laad en dus een zeer rare opstelling van website word weergegeven.

Dit gebeurt enkel op mijn computer voor zower we weten. Omdat er op dit moment maar 5-6 mensen toegang hebben kan het volledig zijn dat het probleem met mijn computer te maken heeft. Toch zijn er enkele rare gegevens waardoor ik dit betwijfel.

Het gebeurt enkel in firefox ( zelfs in safe modus ). Heb firefox al opnieuw geinstaleerd. Het lijkt telkens als ik de bron code weergeef dat die bepaalde stukken van de site niet of foutief inlaad.

Iemand die dit al heeft voorgehad en me advies kan geven? Want hoe je het draait of keert als het bij mij kan gebeuren kunnen andere mensen hetzelfde probleem hebben.

Alvast bedankt!
zou je een test-gebruiker kunnen maken en ons eens in de broncode laten kijken, probeer ook eens google chrome ;)

omdat wij de broncode niet hebben kunnen wij enkel maar gokken.
Browsers zoals IE - Chrome hebben dit probleem niet. Zelfs andere personen met firefox hebben dit probleem niet.

Ik kan u geen test gebruiker en of broncode geven.
PieterJan Delerium op 07/04/2013 19:48:19

Zelfs andere personen met firefox hebben dit probleem niet.

Dan gaat het meer op een virus op je pc lijken.
Beste dit heb ik ook al vermeld in men eerste post. Toch lijkt het me zeer raar dat dit probleem ook voorkomt met een opnieuw ( fresh install ) van firefox.
Wat heeft een eventueel virus met het installeren van andere software te maken. Een hoop virussen werken alleen en onderscheppen dataverkeer.
Als het een virus zou zijn zou volgens mij meerdere sites hetzelfde or soortgelijk probleem moeten vertonen. Dit is niet het geval. Ook zou dit dan volgens mij met alle browsers een probleem moeten geven. Wat ook niet het geval is.

Ik heb het probleem verholpen (denk ik) door bij de help functie van firefox op "Probleemoplossinginformatie" te klikken en dan op de button "Firefox Herinitialiseren" te klikken.

Het probleem lijkt voorlopig opgelost te zijn. Toch als iemand nog enige nuttige informatie omtrend dit probleem heeft, had ik deze graag bekomen.

Mvg

ikke

Reageren