Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een website gemaakt in artisteer en deze opgeslagen als php (ben een newbie wat php betreft maar wil het graag onder de knie krijgen.)
Dit is de website http://www.glamguide.nl/. Als je naar beneden scrollt komt er een stukje dubbel en daaronder een response gedeelte. Ik kan in de bron niet zien wat ik weg moet halen, om die stukjes niet meer te tonen. Kan iemand mij op weghelpen? Alvast heel erg bedankt!
Voer je niet iets dubbel uit? Niet iets in een loop?
Dat zal je dan toch in het script moeten zoeken.
En zonder relevante code kunnen we niet veel.
Ik maak de website met een programma Artisteer genaamd, en dan kan ik hem opslaan als bv php. dat doet het programma zelf. Anders had ik dit nooooit voormekaar gekregen ;).
Ik weet dus ook niet waar ik het moet zoeken. Kun je in de bron ook niets vinden?
@Claudia, kan je anders eens je PHP bestand hier posten?
In je broncode zien we gewoon twee keer het "Dubbele".
De bron die anderen kunnen lezen is in html. Dat is het gene wat de gebruiker ziet. En dus ook het geen wat je dubbel ziet staan, staat ook dubbel in de bron.

Je zal waarschijnlijk iets fout hebben gedaan, want ik neem aan dat de website verder geen scripts bevat (PHP) want het doet verder helemaal niks?
Ik zou het eens opnieuw doen en gewoon stap voor stap en testen uiteraard
Ook in de bron staat het natuurlijk dubbel. Je zult in de PHP-code moeten kijken
Er staat 2x <div class="art-comment art-postcontent clearfix"> in de code.
In die div wordt de tekst geplaatst.

@ Denniswhocares, klopt er niets in. het is puur voor mij om te oefenen. Ik zal eens in de code kijken, waarschijnlijk in de Index.php?
Jup, je tekst en plaatjes zullen er dubbel in staan.
Ik ben niet bekend met artisteer, maar het kan ook zijn dat je gewoon per ongeluk een foutje heb gemaakt en de pagina dubbel erin heb gezet :)
Ik denk dat ik het in de gaten heb! Ik heb gewoon te moeilijk gedacht waarschijnlijk ;) Bedankt!

Reageren