Hallo mensen. Ik wist niet waar dit topic moest dus ik heb em maar in de koffiehoek gegooid. Ik zoek manieren om meer bezoekers op me site te krijgen, dus kortweg manieren om me site te promoten. Je ziet wel overal van 'Jouw button ook op onze site?' maar daar heb je niks aan want als jonge beginnende site kan je nooit de x aantal unieke bezoekers halen als je nergens gelinkt staat. Dus hebben jullie ideeen???????
Een ideetje:
Wat is je url dan zet ik em bij mij erop en idd als tegen prestatie een link terug naar die van mij.
Het is niet veel maar een start...

Groet, lissy
Meld je sites aan bij startpagina.nl en dat soort sites. Aanmelden bij zoekmachines is ook wel makkelijk. Verder kan je de link vermelden als onderschrift op phpBB fora, in je msnnaam, in je uitgaande mail etc.

Als je een goede site hebt, krijg je binnen afzienbare tijd wel meer bezoekers. Gaat volgens mij toch vooral via mond-op-mond (msn-op-msn ?) reclame.

Overigens: als je veel bezoekers wilt houden, dan moet je ook vaak de inhoud van je site wijzigen, anders blijven ze weg...
Het is mond-tot-mond reclame.
Mond-op-mond reclame is meer iets voor de PlayBoy ofzo ^^
lissy schreef op 03.08.2005 13:11
Een ideetje:
Wat is je url dan zet ik em bij mij erop en idd als tegen prestatie een link terug naar die van mij.

Groet, lissy

Tnhx, http://triads.buildtolearn.net
mail de link maar naar [mail][email protected][/mail]. als je een 88x31 button heb kan je die ook meesturen
Mitch schreef op 03.08.2005 13:42
Het is mond-tot-mond reclame.
Mond-op-mond reclame is meer iets voor de PlayBoy ofzo ^^

Shit zeg, waar zit ik toch met mijn hoofd? ;)
Teveel bloemetjes en bij'tjes deze vakantie? :)
Kasper schreef op 03.08.2005 14:27

Shit zeg, waar zit ik toch met mijn hoofd? ;)

Er is maar 1 plaats waar 'shit' vandaan komt, dus daar zal je hoofd dan wel zitten :P
Sebastiaan schreef op 03.08.2005 14:24
[quote=lissy schreef op 03.08.2005 13:11]Een ideetje:

Groet, lissy

Tnhx, http://triads.buildtolearn.net
mail de link maar naar [mail][email protected][/mail]. als je een 88x31 button heb kan je die ook meesturen[/quote]

Heb je vanaf je site een email gestuurd!
Je staat er bij mij op bij partners :-)
Suc6 met alles!!!

Groet, lissy
1) Zet een tell-a-friend-script op je site. Bezoekers kunnen zo anderen attenderen op jouw site.
2) Zet in al jouw email ook een link naar jouw site.
3) meld de site bij zoveel mogelijk zoekmachines aan
4) stuur een uitnodiging naar vrienden, familie, bekenden waarvan jij het emailadres hebt en vraag ze of ze de site willen bekijken en anderen willen attenderen op deze site
5) etc. etc.
Bienze schreef op 03.08.2005 14:33

Er is maar 1 plaats waar 'shit' vandaan komt, dus daar zal je hoofd dan wel zitten :P

Woooooow, pas op hè! Niet teveel van je avatar roken ;P

Reageren