http://www.spartakruiseke.be

Wil aub commentaar geven over de opbouw

Hun hoofdkleur is groen, de hoofdkleur van de site ook dus...

De opbouw is nu nog gemaakt met <table>, maar ik ben nu positionering aan het leren met css, dus voor ik de overgang doe, wil ik graag wat commentaar/tips van jullie

Het is eigenlijk een simpele site, de gebruikers kunnen niet inloggen
De scripting zit hem vooral in het admin gedeelte (om de links/nieuws/matchen/scores) in te vullen,

Dank voor alle commentaar

P.
Voor de klikkers ;)

Deze site ziet er beter uit met Firefox dan met InternetExplorer

Hm :) Gewoon zorgen dat ze er in beiden goed uitzien, en deze vermelding weglaten ... (Heb niet gekeken met IE)

Voor de rest vind ik het groen té overheersend..
En mss een mooier lettertype kiezen? Ik denk aan "Verdana" of dergelijk, komt strakker over :)
Ik vind het heel irritant dat als ik over een link ga dat de tekstgrote groter wordt.

Daarnaast staat dat van mij al hierboven vermeld ^^,

PS: ik keek met Safari
Jelmer schreef op 03.08.2005 15:18
Ik vind het heel irritant dat als ik over een link ga dat de tekstgrote groter wordt.

ik vind dat juist wel leuk, het komt precies zo een beetje naar voren

thanks voor de opinies!

P.

-----------
Sparta Kruiseke
magicP schreef op 03.08.2005 13:20

Wil aub commentaar geven over de opbouw

Hun hoofdkleur is groen, de hoofdkleur van de site ook dus...

Leuke site die zeer eenvoudig te navigeren is.
Gezien de doelgroep (jonge kinderen) denk ik dat dit een PERFECTE site is voor deze doelgroep voor gebruik van deze kinderen.

Heb hem bekeken met IE en was er over te spreken danwel dat ik niet weet of de scrollbar ook in kleur mee moet gaan en dit thans met IE niet het geval was.

Suc6 met alles!!!
Groet, lissy
ja, die "paar foutjes" had ik ook al opgemerkt
het waren er eerst nog een "paar" meer

maar er zitten ook zogezegde fouten op een link die ik van de voetbalbond gekregen heb => "Lang" dat em problemen mee heeft

en hoe die <topic> en <nieuws> errors, dat zijn tags die ik gedefineerd had in css, wegmoeten weet ik ook nog niet... => misschien dan beter met classes werken ?

P.

---------
@lissy
In Moz/Firefox kunnen scroll balken gelukkig geen kleur krijgen

Mijn punten, te veel groen, je moet kiezen tekst groen of achtergrond groen.
Ander lettertype
Links mogen groter worden alleen dan moet niet de hele content verschuiven.
De shout moet anders, nu is het geen echt onderdeel van de site.
Ik vind de achtergrond (groen-wit) gestreept er goed uitzien en zal dit zo laten.
Dat SPARTA staat niet echt mooi
mm het punt is dat het "te groen" is , ik zou dat "donkere" groen van de nieuwsboxjes/navigatie/shout /text etc, veranderen door een anderre kleur : licht oranje ofzo : groen/light oranje is een vrij goede combinatie over algemeen :D

anyway: Ziet er verder netjes uit ' aleen iets "te" groen wat mij betreft..
Warning Line 51 column 90: cannot generate system identifier for general entity "LANG".
...liek/kalender.do?referentie=clubsite&LANG=N&matricule=08114" >Kalender Sparta

Oplossing: vervang in je links alle '&' door '&amp;'.

En je mag geen eigen tags maken. Als je iets een eigen opmaak wilt geven, doe je dat met een div of een span die je een class geeft. Als je eigen tags wil maken, maak dan een pagina in XML.

En wat je met <noscript/> aan moet, weet ik zo even niet ^^,)
ok ! thanks allemaal

er zal de komende dagen aan gewerkt worden !

Reageren