Nu ik een beetje een systeem in elkaar heb gezet, wil ik het ook veilig hebben. Nu zijn er meerdere mensen die zeggen dat zelfs een "kleuter mijn systeem kan hacken". Nu zoek ik vrijwilligers die van alles in mijn systemen uit gaan testen, en de fouten aan mij gaan melden.
Wat mij direct opvalt is de pagina leden. Hierop staan alle leden netjes onder elkaar. Mooi, maar wel storend als je bijvoorbeeld 300+ leden hebt dan krijg je namelijk een hele lange pagina te zien met allerlei namen. Kijk dus of je dit kan opsplitsen, of naast elkaar kan zetten in mooie kolommen.
Ja, ik ga het met pagina's van 30 leden per pagina opsplitsen.
Daarnaast heb ik bij mijn registratie geen geslacht kunnen invoeren. Terwijl dit later wel op de site wordt getoont, een optie om dat toe te voegen zou wel handig zijn, hetzelfde bij de geboortedatum. Verder op de pagina ucp.php?action=profile zou ik de knoppen <b><i><u> juist bovenaan de textarea plaatsen, dit zorgt voor meer duidelijkheid ;)
Ga ik doen, nu je het zegt valt het inderdaad op.
En over de dingen uit je profiel, eigenlijk vraag ik dat niet bij een registratie, en kun je later zelf kiezen wat je wel en niet in wil vullen. Maar ook daar ga ik aan denken.
Ik zou de buttons die bovenaan de pagina ucp.php staan verwijderen, ze staan tenslotte al onder het menu -> Mijn account, als ze daar niet bij staan kan je ze er misschien nog toevoegen.
Mmmm, ik vind het zelf wel mooi voor een paneel. Ik ga er over nadenken.
Voor de rest een mooie functionele site. Een mooie layout keuze, strak waar ik juist van houd. Ook niet te veel lichte kleuren, wat ook weer een pluspunt is! De chat is ook een mooie functie waar je veel plezier van kan hebben.
Bedankt!
Ik leg je uit hoe dat komt, ik heb deze disclaimer laten genereren door 1 of andere universiteit ofzo, vandaar dat er wat dingen in die tekst wat raar zijn...