ik heb een website over videogames in elkaar geknutseld: voornamelijk het aanbieden van hd-gameplays van populaire games. Site is nog redelijk nieuw en qua content nog dus verder uit te bereiden.
Graag had ik jullie feedback over de website op alle mogelijke punten (design, inhoud, functionaliteit, waarde, idee, format, ...). Alle opmerkingen, suggesties zijn zeer welkom!
Het is best een mooie website, ook de knoppen, beetje als Windows 8 live tiles. Misschien een tip om de animaties op de knoppen wat langzamer te doen. Ik bedoel dus met animaties dat de tekst die naar links schuift en de nieuwe kleinere tekst die tevoorschijn komt wat langzamer kan.
Ik zou de content iets verder van het logo zetten, ik adviseer ook om HTML5 te gebruiken. Je gebruikt ook veel CSS in de elementen zelf, je hebt bijvoorbeeld voor elke <a> hetzelfde stukje CSS, deze kan je ook gewoon in het CSS bestand plaatsen (misschien handiger).
Qua kleurgebruik zou ik misschien wat lichtere kleuren gebruiken, je homepagina heeft veel (lichte) kleuren terwijl de andere pagina's alleen donkere kleuren bevatten.
Verder is de website overzichtelijk en ziet er wat mij betreft netjes uit.
Edit:
Misschien ook een tip om een captcha toe te voegen in het contactformulier...
Wat dacht je trouwens van een forum of dergelijke? Zo kan je een community opbouwen.