Ik heb hier Twitter Bootstrap gedownload en enkel "Narrow tablets and below (<767px)" uitgevinkt omdat ik de site niet op super kleine schermformaten wil gaan aanpassen.

Nu gaat het om deze website waar het niet helemaal goed gaat. Grote schermformaten gaan prima, maar zo rond de 800px breed gaat het fout (wanneer ik het browser scherm verklein). Het scherm moet vanaf dat punt eigenlijk niet kleiner gemaakt moeten kunnen worden. Nu heb ik de body een min-width gegeven van 768px en dit als viewport:
<meta name="viewport" content="width=device-width, min-width=767">

Helaas wil het nog steeds niet helemaal lekker, zeker op een mobiele telefoon gaat het niet goed! Het menu en de banner zijn even breed als het scherm maar de content eronder is breder waardoor er naar links en rechts geveegd kan worden, maar ook uitgezoomd!

Zit al een tijdje te rommelen met de viewport en de breedte van de body, wie o wie heeft de gouden tip?
Niemand?

[size=xsmall]Toevoeging op 07/06/2013 14:11:55:[/size]

Inmiddels de body width op 800px gezet en de viewport veranderd naar:

<meta name="viewport" content="width=800">

Nu lijkt het goed te gaan op mobiele apparaten, maar als ik het browser venster verklein gaat het nog niet helemaal goed. Het menu blijft 800px maar de content eronder wordt breder... Enig idee?

Reageren