Hee hallo,
ik heb al een tijdje een website: www.Fantas-Ties.com ik heb al redelijk wat leden en een forum e.d alleen ik moet de best grote site helemaal alleen onderhouden :( ik vroeg me af of er niet wat mensen waren die best een beetje kennis hebben van website's die mij mee wilden helpen, ik heb een heel systeem gemaakt dus je hoeft geen kennis van script talen te hebben! ik heb er de functie's moderator & nieuwsposter ingebouwd. Als moderator kan je natuurlijk het forum een beetje bijhouden en als nieuwsposter kan je berichtjes plaatsen op de mainpage en polls + woord v/d week bedenken en instellen. ik hoop dat er mensen zijn die dit wel leuk lijkt om te doen!
Groetjes Ties
Waaroom vraag je je forum leden niet?
Ben is wezen kijken en leuke site hoor.
Het publiek wat je trekt zijn van 12 > 20
En idd wellicht is daar iemand die dit leuk vind om te doen.

Suc6 met alles!
Groet, lissy
Ik heb uiteraard al wel gevraagd aan sommige van mijn leden of die daar geen zin in hadden maar de meeste hebben er geen tijd voor of snappen niet echt wat de bedoeling is en doen het daarom toch niet :(. Dus als je het leuk lijkt! het is dus ook mijn bedoeling om daarmee de site uit te breiden dus je mag dan helpen met nieuwe dingen bedenken en de site tot een succes maken, nog steeds hoop ik op mensen die wel willen!
Groetjes Ties
Lijkt mij wel leuk werk,Kun je me effe mailen?

Reageren