Door
Frenk Tames
op 14-07-2013 10:17
gewijzigd op 14-07-2013 10:39
1.489 views
Heren,
geen idee of ik nu in de juiste groep aan het posten ben, maar ik zoek een ervaren php programmeur die (eventueel tegen een kleine vergoeding) mijn website wil bekijken/doorlopen.
Het betreft een website van een vriendenelftal bij de plaatselijke voetbalvereniging. Deze is te vinden op www.chc5.nl. De website is qua code nogal verouderd en dat begin je te merken aan de hand van errors waar ik zelf geen oplossing voor heb.
Ik hoop dat ik hier contact kan leggen met iemand dus mij hiermee kan helpen. Mijn emailadres is [email protected].
Beste Frenk,
Iedereen op dit forum heeft hulp nodig met PHP. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn om je forumbericht aan te passen met een betere titel?
Alvast bedankt.
Kun je vertellen waar die errors voorkomen? Het bespaard me best wat tijd omdat ik momenteel traag internet heb. Ik heb er tot nu toe geen kunnen vinden, alleen een erg nette website.
Dat moet tussen de head tags staan.
Verder mis ik een DOCTYPE.
Weet je zeker dat je een php probleem hebt en geen html probleem?
Laat anders eens wat php code zien waar je een error op krijgt.
En misschien kun je een beetje opsommen wat er allemaal achter die url te vinden is?
Wat ik bedoel is hoeveel pagina's, welke functionaliteit er in zit zoals: een contactformulier, een blog etc
Is het plain PHP, een framework? een CMS? en welke?
Ik ben hiervoor ooit begonnen met een photoshop design, gesliced en in html opgemaakt. Vervolgens diverse script van het net gehaald, zoals een guestbook, contact en twitter script. Daarna voor 100 euro een kerel van een ander php forum een admin script laten maken met nieuwsscript.
Met andere woorden voor mij (met mijn minieme php kennis) is het werkbaar geweest, maar jullie professionals zullen het wel een bij elkaar geraapt zooitje vinden haha :-)
Anyway, ik denk (maar nogmaals ik ben een leek) dat de php verouderd is en deze dus bepaalde acties niet meer of niet correct uitvoert.
Het is een simpele website voor wat mannen van middelbare leeftijd die op zondag een balletje trappen en een pilsje drinken. Er staat dus niets van waardevolle info op dus mocht iemand het leuk/interessant vinden om mij te helpen kan hij zo de inlogcodes van mij krijgen via de mail.
Ik zou namelijk niet weten welke delen van de php code ik hier zou moeten posten sorry.
Dus, voel jij je geroepen om te helpen, mail mij dan via [email protected] en ik geef je toegang.