Goede morgen jongens,

Ik heb een vervelende situatie. Ik heb een csv met daar in een slordige 100 links er in die verwijzen naar xml feeds. Met een Explode haal ik ze uit elkaar en een while loop ik ze een voor een af.

$csv = explode(";", file_get_contents("file.csv"));
$total = count($csv);
$count = 6;
while($count <= $total){
	$count++;
	$fileUrl = str_replace("\"", "", $csv[$count])."<br>";
	if ($feed->InsertIntoDatabase($fileUrl)==TRUE){
		echo $fileUrl."<br>";
		}
	$count = $count+4;
	}

Vervolgens loop ik elk item af in de feed en sla ik deze op in de database. Op de volgende manier.

function GetFileToArray($filename){
	if (file_get_contents($filename)){
	        return simplexml_load_file($filename);
		}
	else{return FALSE;}
	}

$LandArray = $this->GetFileToArray($filename);

foreach($LandArray as $row){
$query = "SELECT COUNT(`landcode`) FROM land WHERE `landcode`='".$Replace->character(htmlspecialchars($row->country_of_destination, ENT_QUOTES))."'";
if($train->TrainCount("ReadOnly", 1, $query, "Feeds.php") == 0){ $insert = "INSERT INTO land (`name`, `description`, `landcode`) VALUE ('".$landName->LetterCode($Replace->character(htmlspecialchars($row->country_of_destination, ENT_QUOTES)))."', '".$discription."', '".$Replace->character(htmlspecialchars($row->country_of_destination, ENT_QUOTES))."')";			
	if ($train->Train("Admin", 1, $insert, "Feeds.php")){
	$added = $Replace->character(htmlspecialchars($row->country_of_destination, ENT_QUOTES))." is toegevoegd aan de database.<br>";
		}
	}
}
return $added;

Als ik een of twee feeds behandel lijkt dit goed te werken en doet hij wat hij moet doen maar als ik de csv door loop dan heeft hij na een nacht stampen nog niks toe gevoegd en de brouwser geeft nog steeds aan dat hij aan het laden is.

Firebug geeft geen problemen aan. Krijg geen fout meldingen van af de server nog de database.

Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen?

Groetjes,

Michael
Run het script eens van de commandline (via ssh o.i.d.) En schrijf na elk item een regel in een log file, dan kun je zien of daar wat gedaan wordt.
@TJVB dat is een idee ga het eens uitproberen.

[size=xsmall]Toevoeging op 25/07/2013 16:40:10:[/size]

@TJBVB Super man heb er via de log uit kunnen halen dat sommige XML Tags niet correct zijn... Ze bevatte spaces!

Reageren