Wat al eerder is gezegd: jij hebt, als gebruiker, die map gemapt.
Maar de server is een andere gebruiker. En heeft die map dus niet gemapt.
Vandaar dat ie hem niet kan vinden. Precies wat Erwin H ook al zei.
Dat mappen gaat voor per gebruiker apart. Hij hij (de server) is een andere gebruiker. Voor hem moet je dus die map mappen.
Kortom: met welk account meld de server zich aan? Niet als Administrator neem ik aan?
Op de server draait XP. Als ik hem opstart hoef ik niet in te loggen.
De computer metdt zich aan met account: dick en dit account is het Administrator account.
Je weet dat je de invoer van een barcode scanner met bv Javascript kunt afvangen?
Wat jij probeert te doen loopt waarschijnlijk toch fout op de rechten, zoals Erwin doet werkt wel, maar Erwin heeft een share gemaakt op een harde schijf.
Overigens als je naar een drive letter verwijst in een netwerk omgeving moet je deze laten volgen door een $, dus bv //computernaam/F$/mapnaam.
Je weet dat je de invoer van een barcode scanner met bv Javascript kunt afvangen?
Wat jij probeert te doen loopt waarschijnlijk toch fout op de rechten, zoals Erwin doet werkt wel, maar Erwin heeft een share gemaakt op een harde schijf.
Overigens als je naar een drive letter verwijst in een netwerk omgeving moet je deze laten volgen door een $, dus bv //computernaam/F$/mapnaam.
Nou lukt ook niet.
een scanner met javascript afvangen vertel!!