veel van jullie ken ik tegenwoordig wel zo ongeveer, maar enkel van naam hier op PHPhulp. Waar ik eigenlijk beniewd naar was, en dan vooral naar de bekende gezichten hier, wat doen jullie in het dagelijks leven? Is iedereen echt webdeveloper, doet daar een opleiding tot, of zijn er ook compleet andere beroepen en of studies te vinden hier? pure interesse hoor, reageer als je dat wilt!
dan zal ik maar vast aftrappen: ik ben Student! en ik doe toch wel de allermooiste studie, biomedische wetenschappen, aan de allermooiste universiteit, het UMC st Radboud, in de allermooiste stad van Nederland, Nijmegen!
Al enige tijd afgestudeerd op MBO ICT niveau 3. En nu op zoek naar werk..... ;-)
Ik heb enige tijd lang gewerkt bij een Utrechts bedrijf wat CRM's ontwikkelt.
Verder zit ik niet op mijn luie krent, want ik ben ook actief als ontwikkelaar in de keuken van het activiteitencentrum. Hier ontwikkel ik met mijn keuken-toolkit en mijn collega's lekkere hapjes (make bloemkool etc..). Deze eten de clients daar dan op....
Na afloop is het exit; en gaan we weer met een vol buikje naar huis.
Verder ben ik ook (voornamelijk in de weekeinden) actief als fotograaf of als camerareporter.
lekker met de camera op pad gaan, en soms wel eens mensen interviewen. Voornamelijk voor mijn site Treinenweb, maar ook voor mijn dorp Zegveld.
Verder beheer ik ook Treinenweb, en plaats er elke dag nieuwsberichten op. Het hele zwikkie heb ik zelf eigenhandig (met hulp van enkele classes zoals Smarty) geprogrammeerd, en draait op een basis die ik ook voor andere sites kan gebruiken.
Ik wist niet dat Nijmegen de mooiste stad van Nederland was? ;-)
Goed, ik ben Roel en ik woon in Bergen op Zoom. Ik studeer voor een MBO opleiding niveau 4 op het Zoomvliet College te Roosendaal. Daar volg ik de opleiding applicatieontwikkelaar / webmaster. Hoewel, volg... ik begin dit jaar aan m'n laatste jaar en heb binnenkort ook m'n examen. Wordt ff doorzetten dus...
Dit is zo'n beetje mijn schoolleven. Verder heb ik een bijbaan bij de C1000 en ben ik graag aan het rotzooien met computers, m'n iPhone (gejailbreakte iPhones bijvoorbeeld), televisies, Raspberry Pi en nog genoeg andere dingen!
Eddy Erkelens
Gedetarcheerd basisschool-leerkracht in het dagelijks leven, vader van een zoon.
Afgestuurd als leerkracht en ook als dusdanig aan het werk.
Puur als hobby met HTML begonnen (Frontpage + bestaande website rippen) en later wat CSS en PHP erbij. Javascript nog steeds een weinig.
In vriendenkring en kerkelijke kringen wel wat gedaan:
toch eens leuk om dat zo eens te horen! leuk verhaaltje Aar ;) en jazeker Roel, Nijmegen is de mooiste stad! en net als Eddy ben ik ook puur als hobby begonnen met HTML en de rest. projectjes die we op school kregen enorm uitbreiden etc, maar in een ziekenhuis krijg ik niet zovaak de opdracht om een webpagina te bouwen haha
Student, nouja leerling :) 6VWO. Daarna Bouwkunde in TU Delft, de mooiste faculteit van het land!
Ik heb geen baan.
Ooit eens voor de grap een website gemaakt over mijn hobby in die tijd: http://waldio.geocacher.com/ Al jaren mee gestopt en daardoor een nieuwe hobby gekregen die jullie allemaal wel weten: webdevelopment. Tegenwoordig script ik heel weinig (nouja, tegenwoordig weer wat meer) en ben ik meer bezig met het helpen van andere en het schrijven van documentatie (voor zowel Symfony als Symfony CMF).
In de vakantie hou ik er van om bezig te zijn met arduino, lekker programmeren met fysieke dingen! Tevens elk jaar een groot doel; dit jaar Haskell (vorig jaar Ruby en volgend jaar Lisp).
In de tijd die ik dan nog heb speel ik trompet in een orkest en brassband.
Ik ben een HBO student Communicatie & Multimedia Design in Leeuwarden (hiervoor MBO opelding Mediavormgever). Eigenlijk ben ik geschoold als vormgever ipv programmeur, maar heb altijd in mijn vrije tijd voor interesse in programmeren gehad.
Deze vakantie werk ik 2,5 maand fulltime als verhuizer (machtig mooi werk) omdat ik dit keer niet de hele zomer achter de PC te vinden wil zijn vooral als het buiten lekker weer is.
Voor de rest zit ik 4 avonden in de week in de kroeg en hou ik van bier. Ohja en ik kom van een klein boerendorpje op de grens van het mooie Friesland en Groningen.