veel van jullie ken ik tegenwoordig wel zo ongeveer, maar enkel van naam hier op PHPhulp. Waar ik eigenlijk beniewd naar was, en dan vooral naar de bekende gezichten hier, wat doen jullie in het dagelijks leven? Is iedereen echt webdeveloper, doet daar een opleiding tot, of zijn er ook compleet andere beroepen en of studies te vinden hier? pure interesse hoor, reageer als je dat wilt!
dan zal ik maar vast aftrappen: ik ben Student! en ik doe toch wel de allermooiste studie, biomedische wetenschappen, aan de allermooiste universiteit, het UMC st Radboud, in de allermooiste stad van Nederland, Nijmegen!
Al enige tijd afgestudeerd op MBO ICT niveau 3. En nu op zoek naar werk..... ;-)
Ik heb enige tijd lang gewerkt bij een Utrechts bedrijf wat CRM's ontwikkelt.
Verder zit ik niet op mijn luie krent, want ik ben ook actief als ontwikkelaar in de keuken van het activiteitencentrum. Hier ontwikkel ik met mijn keuken-toolkit en mijn collega's lekkere hapjes (make bloemkool etc..). Deze eten de clients daar dan op....
Na afloop is het exit; en gaan we weer met een vol buikje naar huis.
Verder ben ik ook (voornamelijk in de weekeinden) actief als fotograaf of als camerareporter.
lekker met de camera op pad gaan, en soms wel eens mensen interviewen. Voornamelijk voor mijn site Treinenweb, maar ook voor mijn dorp Zegveld.
Verder beheer ik ook Treinenweb, en plaats er elke dag nieuwsberichten op. Het hele zwikkie heb ik zelf eigenhandig (met hulp van enkele classes zoals Smarty) geprogrammeerd, en draait op een basis die ik ook voor andere sites kan gebruiken.
Ik wist niet dat Nijmegen de mooiste stad van Nederland was? ;-)
Goed, ik ben Roel en ik woon in Bergen op Zoom. Ik studeer voor een MBO opleiding niveau 4 op het Zoomvliet College te Roosendaal. Daar volg ik de opleiding applicatieontwikkelaar / webmaster. Hoewel, volg... ik begin dit jaar aan m'n laatste jaar en heb binnenkort ook m'n examen. Wordt ff doorzetten dus...