0.0GB van de 250GB.. 90MB/250000MB.. in 3 dagen tijd... minder dan 1% van het totaal, maal 31, is minder dan 1% van het totaal :P dus heel veel? nee, totaal niet haha. iedere bezoeker moet van alles downloaden om de website te zien zoals javascript, css, plaatjes en de uiteindelijke html van je website. buiten dat telt het uploaden naar je website ook mee, mailen idem.
als je boven dat getal gaat zitten, hoe onwaarschijnlijk dat in jouw geval ook zal zijn, zul je inderdaad een boete krijgen van het bedrijf. maar daar moet je eigenlijk even in de voorwaarden of de FAQ van hun opzoeken.
als je boven dat getal gaat zitten, hoe onwaarschijnlijk dat in jouw geval ook zal zijn, zul je inderdaad een boete krijgen van het bedrijf. maar daar moet je eigenlijk even in de voorwaarden of de FAQ van hun opzoeken.
Vindt ik een gevoelig woord. Je kan het beter anders stellen. Als je met 1 pak melk van 1 liter 10 pannenkoeken kan maken en je hebt 12 personen in huis betekend dit dat je voor 2 mensen een tekort hebt. Daar moet je een nieuw pak melk voor betalen en die is in de avond winkel duurder dan dat je hem van te voren bij de appie happie zou halen.
Kortom: In principe wordt je altijd gewaarschuwd als je er overheen dreigt te gaan (DirectAdmin iig wel). Dan kan je beslissen je pakket te up graden of dataverkeer bij te kopen. (bij de meeste grote hosting bedrijven is dit het geval).
[edit]
- 1000 MB is 1 GB
- inprincipe als je in plaats van jpg afbeeldingen png gebruikt en je idd niet al te zware pagina's hebt denk ik dat het prima uit kan.
En ja, 250000 MB oftewel 250 GB, dat overschrijd je niet zomaar.
Het ligt eraan wat anderen downloaden. Als dit grote filmpjes zijn, dan kan het wel wat harder gaan.
250GB data verkeer per maand krijg jij als kleine website eigenaar nooit van je leven vol bij normaal gebruik.
Je eerste 89 MB zal voornamelijk je uploaden zijn, neem aan dat je meerdere malen dingen geupload hebt en getest. Ik lever zelf webhosting en zelfs grotere klanten van me halen dit limiet nog niet eens.
Wat gebeurd er als je eroverheen gaat? Meestal een van deze twee dingen.
- Je krijgt een afrekening per maand voor het aantal MB's dat je eroverheen zit
- Je snelheid wordt dramatisch omlaag gezet, totdat de maand over is.
Samenvatting: Maak je niet te druk dat je voorbij de 250GB limiet gaat ;-)