Ik zoek tevergeefs op Google naar een php-script waarmee ik gewone bankrekeningnummers kan converteren naar IBAN. Wel vond ik op code.google.com de library php-iban, maar dat is voor parsing en validating van een IBAN.
Is het misschien gewoon niet mogelijk om van een gewoon bankrekeningnummer een IBAN te maken, omdat je daarvoor een database van alle bestaande banken nodig hebt, die voortdurend geüpdated moet worden?
Voor mijn werk ben ik hier ook meebezig geweest echter, zonder te weten bij welke bank de rekening 'zit' kun je dat niet doen en heb je een online converter nodig
Voor mijn werk ben ik hier ook meebezig geweest echter, zonder te weten bij welke bank de rekening 'zit' kun je dat niet doen en heb je een online converter nodig
if(!$json = @file_get_contents($serverurl))
{
$this->error = 'No data received, please make sure connection is working and requested API exists';
return;
}
Die API is van Siteworkers. Vraag is hoe zij weer aan die informatie komen. Ik haal liever de informatie bij een officiële instantie op. De overheid zou zoiets allang up and running moeten hebben. Maar zoiets lijkt te ontbreken.
Bedankt voor de opheldering, Paul. Maar let in het vervolg even op de datum van een topic.
Deze is ook al weer een maand of 8 oud, en Michael lijkt bovendien niet echt meer actief.
Om verdere onnodige reacties te voorkomen sluit ik het topic. Als de de topicstarter verder wilt discussiëren mag hij me een PM sturen.