Goedemiddag,

Hopelijk kunnen jullie mij in de juiste richting wijzen.
Ik heb twee plugins voor Magento en beide gebruiken het bestand Data.php waarin een Magento Class wordt uitgebreid: "extends Mage_Core_Helper_Abstract". Maar beide plugins extenden deze class waardoor er een conflict ontstaat en slechts één module de class kan extenden. De bedoeling van deze plugins dat ze beide een prijs berekenen, de eerste op basis na een keuze van een andere afmeting en de tweede na de keuze van een andere kleur.

Mijn vraag is nu, is er mogelijkheid om een class te extenden zonder dat er conflicten onstaan? Of is het misschien mogelijk deze twee bestanden samen te voegen en in één van de twee bestanden een include te plaatsen?

Heeft iemand hier een goed idee over?
Thanks!
Op zich mogen meerdere classen dezelfde class extenden, echter kan een class niet meer als één andere class extenden. Krijg je een exeption? en zo ja welke?

Wat betreft het samenvoegen: Als je genoeg kennis hebt van zaken dan kan dat natuurlijk maar logischer lijkt mij dan om een eigen plugin te (laten) maken of voor een andere plugin te kiezen
Thx voor je bericht.

Ik krijg voor de rest helemaal geen exception, de prijs wordt alleen door slechts één plugin geüpdate en de juiste prijs wordt dus niet weergegeven.

Keuze voor een andere plugin is er helaas niet, deze twee heb ik echt nodig.

Heb je nog ideeën hoe ik dit zou kunnen fixen?
Geef eens wat meer informatie. Om welke plugins gaat het? met een linkje als het kan.
Graag, de eerste module is deze:

(Die toont dus de prijzen op basis van de simple products in magento als je een configurable product hebt aangemaakt).

(Deze geeft de mogelijkheid om een RAL-kleur te kiezen en op basis daarvan een meerprijs te berekenen.)

De link van de website is:

Als je een andere afmeting kiest met de kleur, dan zie je de juiste prijs. Als je een kleur selecteert zie je nog steeds de juiste prijs. Als je vervolgens het product aan de winkelwagen toevoegt zie je op de check out page alleen de berekende prijs van de eerste module..

Super dat je wilt helpen!
Gijs Laandrecht op 14/09/2013 14:57:21

Super dat je wilt helpen!

PROBEER te helpen he :-)

Okee wat duidelijk is is dat ik ze niet zomaar kan downloaden omdat het om betaalde software gaat.

Op zich moet het niet zo moeilijk zijn om deze code samen te voegen tot een eigen plugin maar dan heb je toch wel even een developper nodig en die moet dan de plugins van jou hebben om ze aan te passen.

Reageren