Door
Mike Koopman
op 26-09-2013 14:21
gewijzigd op 26-09-2013 14:22
1.869 views
Goedemiddag allemaal,
Ik ben bezig met het integreren van een datepicker van de jQuery pagina zelf in te voegen op een bestaande webpagina. Nu is het probleem dat de div met alle gegevens voor de kalender als het ware nieteens word toegevoegd bij het laden van de pagina. Na het laden van de pagina en het klikken op het input veld word er helemaal niks getoond. De jQuery staat lokaal op:
Alle lokale bestanden heb ik net opnieuw aangemaakt met de codes die gebruikt worden bij het voorbeeld op de site van jQuery. Overigens heeft de datepicker het wel eerder al eens gedaan.
Zou iemand hier een oplossing voor weten? Dan hoor ik het graag.
Datepicker is niet zomaar van jQuery, maar is van jQuery-ui. http://jqueryui.com/
Die moet je ook laden.
Dus bv. zo
<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.10.2/jquery.min.js"></script>
<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.10.3/jquery-ui.min.js"></script>
Ik heb in de tussentijd niks aangepast ;). In ieder geval bedankt voor het reageren op het bericht. Het probleem is opgelost om de functie $(".datepicker-in").datepicker() met de UI en de jquery bij elkaar te zetten en daarna alle andere javascript meuk. Sorry voor het late bericht ik was al weg en verder niks meer gelezen. Nogmaals bedankt voor de moeite.