Ik heb een pagina A waarop een Stuur door knop zit. Als deze aangeklikt wordt, dan start ik pagina B waarin o.a. een emailadres ingegeven kan worden en deze met een verzendknop verzonden kan worden. Vervolgens wordt in pagina C getoond dat de mail verzonden is en wordt er een hyperlink getoond om terug te keren naar pagina A
In eerste instantie heb ik daarvoor javascript:javascript:history.go(-2) gebruikt. Dat werkt prima, totdat je in pagina B een fout maakt in bijvoorbeeld het emailadres. Als je daarna na ingave van het juiste emailadres op verzenden drukt en je gaat weer via javascript:javascript:history.go(-2) terug, dan kom je in pagina B terecht waarin je het foutieve emailadres ingegeven hebt.
Ik dacht dit te omzeilen door een rechtstreekse link naar pagina A in pagina C op te nemen. Dat werkt prima, maar als je vervolgens vanuit pagina A met de back-knop van de browser een pagina terug wil gaan dan kom je ongewild weer in pagina B terecht. Op zich vind ik deze oplossing ook mooier omdat je dan geen javascript gebruikt.
Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is. Wie heeft hier een passende oplossing voor?
1.269 views