Hallo,
Ik gebruik op dit moment Smarty omdat de syntax al reeds bij mij bekend was en ik dus de weg vrij goed kan vinden hiermee. Nu heb ik echter al sinds dag 1 'second-thoughts' over deze keuze. Smarty staat immers niet bekend om zijn snelheid dus ben ik al een tijdje aan het zoeken naar een alternatief. RainTPL vind ik te beperkt, Twig is eigenlijk hetzelfde qua mogelijkheden en snelheden als Smarty dus daar zie ik ook niet zoveel voor om daar naar over te stappen.
Nu kwam ik (via de vacature site van Hyves nota-bene) Mustache tegen. Het mooie van deze template engine vind ik dat het cross-language is. Er zijn voor verschillende scripttalen libraries/classes te vinden die het mogelijk maken om met deze template structuur om te gaan.
Echter kan ik vrij weinig informatie vinden over de prestaties van deze template engine, of een uitgebreidere handleiding om bijvoorbeeld meer te weten te komen over wat 'Helpers' zijn en/of hoe ze werken.
Is er hier iemand met ervaring van/over Mustache, of misschien andere template engines met goede prestaties.
1.398 views