Ik ben al een langere tijd bezig om mijn DNS instellingen goed te krijgen voor mijn email.
Ik heb toegang tot een VPS van een vriend van mij, en ik maak gebruik van een derde partij waar ik mijn domeinen registreer en vanuit daar doorstuur naar de VPS.
Dit lukt wel, alleen mijn email DNS krijg ik blijkbaar niet juist ingesteld, want mijn mails komen nog altijd in de ongewenst/spam box binnen. Dit kan ik echt niet gebruiken aangezien ik een eigen bedrijf aan het opstarten ben.
Is er iemand die mij hiermee wilt helpen m.b.v teamviewer of een dergelijk 'remote desktop' programma?
Via allaboutspam.com ben ik erachter dat mijn RDNS niet juist is
"Reverse DNS exists for Email server, but does not match the forward DNS."
en een BATV ???
"Email server is not using BATV format while sending out emails. BATV is recommended to ensure that your users do not become a victim of bounce floods."
en DKIM
"Email does not contain any DKIM/Domain Keys Signature and the published Domain Keys policy does not specify whether to accept or reject unsigned Emails. Signing your Outbound emails and clearly specifying a policy to accept signed emails will minimize chances of your Email being considered as SPAM. "
Iemand enig idee?
De DKIM heb ik nu op de VPS ingesteld, kan ik nog niet instellen op starthosting want die geeft een foutmelding van u mag geen backslashes (\) gebruiken.
Terwijl ik dat nodig hebt om de ; te escapen.
Maar goed, zonder die \ geeft ie nog die melding, dus heb al een bericht achtergelaten bij de registrar hierover