Goedendag phphelpers,

Ik zou graag weten wat jullie vinden van de website.

http://www.winstgeld.nl

graag feedback wat beter kan en wat goed is.

Met vriendelijke groet,

Winstgeld.nl
De volgende punten viel me op

Het Menu ziet er best klein uit, misschien grotere font dat het wat meer opvalt.
div#contentBlock kan wat padding gebruiken
je contact formulier kan wat meer tijd in (stylen en controle)
rechts is op elke pagina (zover ik zag) een lege witte plek..
Beste verschoor,

Klopt dat witte vak rechts is voor google adsense hij is leeg omdat het nog goed gekeurd moet worden.

En ik zal ik kijken naar contact en het menu.

Bedankt voor de feedback.

winstgeld.nl
Ik zou het Nederlands eens goed laten checken.
Kijk de tekst ook eens goed na op typografie.

- In het menu zie ik diverse items met en zonder hoofdletter staan, en bij 'geldverdienen' hoort een spatie te staan.
- Je titel mist in de <title>-tag
- Lees je tekst eens door op interpuncties. Komma's en leestekens missen.
- Wat hebben die ijsklontjes met geld verdienen te maken?
- Gebruik eens headings (h1,h2 etc..) in je tekst, om je content te onderscheiden van elkaar. Dan zien anderen in een oogopslag waar de alinea over gaat.
- Wat marge mag ook wel...
- Is winstgeld wel een pakkende naam? Ik heb hierover een beetje mijn twijfels. In dit geval is de winst in jouw idee het geld, dus met geld erachter is het een beetje dubbelop.

Verder ben ik niet echt onder de indruk. Als ik de site open, zie ik niet direct dat het om geld verdienen gaat, maar lijkt het meer een website van een ijsblokjesfabriceermachinefabrikant [sub](3x woordwaarde)[/sub]
Als dit 1 van je eerste sites is, is het niet onaardig:

Paar puntjes:

Een width van 627px is erg klein en ongebruikelijk. http://nl.screenresolution.org/
Je gebruikt een witte background-image voor de content, waarom niet gewoon background-=color: white; ? Scheelt weer laad tijd.

De kleuren die je gebruikt zijn erg donker, ik zou kiezen voor lichtere tinten. Ziet er vaak professioneler uit.

----------------------------------------------

Als je het leuk vind kan je eens kijken naar Twitters bootstrap. Dit is een frontend framework waarbij je niet heel veel frontend kennis nodig hebt maar wel heel erg mooie websites mee kan maken zonder teveel moeitte. Het mooie aan bootstrap is dat je website ook gelijk op alle devices werkt, steeds meer mensen gebruiken mobiele devices voor het bezoeken van een website, dit is natuurlijk wel afhankelijk van je doelgroep.

Succes en veel plezier!

Reageren