heb net een update gedaan van windows 8 naar 8.1

Hierbij moest ik verplicht mijn outlook account invullen. Waarom? en kan dit ongedaan worden gemaakt? Gewoon normaal lokaal account en wachtwoord?

Ik zit niet echt te wachten op al dat geneuzel dat alles gekoppeld wordt. Heb inmiddels wel de instellingen van de 'hidden' skydrive verplichting verwijderd/gedeïnstalleerd, waarbij je foto's en documenten automatisch naar skydrive worden gestuurd.

[size=xsmall]Toevoeging op 29/10/2013 23:29:42:[/size]

*** Never mind heb het al opgelost ***

configuratiescherm > gebruikersaccount > 'wijzigingen aanbrengen in mijn account in PC-instellingen' > lokaal account maken
"Heb inmiddels wel de instellingen van de 'hidden' skydrive verplichting verwijderd/gedeïnstalleerd"
Echt hidden is dit niet. Het is een optie bij het installeren van 8.1.

En tevens kon ik gewoon een lokaal account maken bij installatie, maar ik weet niet meer wat ik heb gedaan...
Wouter J op 30/10/2013 09:33:58

"Heb inmiddels wel de instellingen van de 'hidden' skydrive verplichting verwijderd/gedeïnstalleerd"
Echt hidden is dit niet. Het is een optie bij het installeren van 8.1.

Ja als je aangepaste instellingen doet, vervolgens drie pagina's verder klikt en heel goed leest. Vind dat niet heel erg netjes. De gemiddelde gebruiker leest dit niet of zal niet voor de aangepaste instellingen gaan.

Wouter J op 30/10/2013 09:33:58

En tevens kon ik gewoon een lokaal account maken bij installatie, maar ik weet niet meer wat ik heb gedaan...

Dit kon ik bij windows 8 installatie inderdaad ook gewoon doen. Maar bij 8.1 kreeg ik de keuze niet.

> Dit kon ik bij windows 8 installatie inderdaad ook gewoon doen. Maar bij 8.1 kreeg ik de keuze niet.
Ah, dat verklaart het. Mijn laptop is nog niet geupdate naar 8.1
Hoe kun je als je achteraf een lokaal admin account aanmaakt, ook alle programma's meenemen naar dat lokaal account? Als ik een lokaal account aanmaak worden niet alle programma's mee overgenomen.

Reageren