Hi!

Ik was bezig met wat simpele veranderingen aan een webshop (vaste velden voor Land, regio, druif etc.. toevoegen).

Nu is dit opeens het probleem:

Wanneer je naar www.alteradvice.be gaat en vervolgens naar een pagina, en dan vervolgens weer naar een andere pagina dan blijft hij de 1e pagina openen. (Ik heb mijn cache al geleegd etc. maar ik blijf dus alleen maar de pagina 'Rode wijn' zien.

Weet iemand misschien hoe dit kan komen?

(site is op wordpress basis)

Groet,

Mark
Ik twijfel of het wel een pagina uit de cache is. Het adres in de balk verandert namelijk wel.
Krijg daardoor eerder het idee dat er een fout zit in het script (of htaccess/rewrite url).
Het lijkt wel alsof in plaats van de link er een soort sessie wordt bijgehouden naar of op welke pagina je zit/zat.

Het betreft hier echter enkel de subpagina's bij mij.
Ik had het een en ander met de .htaccess gedaan (eerder vandaag) maar daarna weer in originele staat terug gezet, maar dat zou het dus mogelijk kunnen zijn:

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress

Bestandsrechten: 755

Hij geeft in FileZilla bestandstype: 'Bestand' aan, klopt dit?

Gr,

Mark

Toevoeging op 13/11/2013 19:26:45:

Obelix en Idefix op 13/11/2013 19:01:19

Ik twijfel of het wel een pagina uit de cache is. Het adres in de balk verandert namelijk wel.
Krijg daardoor eerder het idee dat er een fout zit in het script (of htaccess/rewrite url).

Ik heb met de .htaccess file gewerkt vandaag en daar zal het dan dus waarschijnlijk aan liggen.

Hoe kan hier een fout in zitten?

Toevoeging op 13/11/2013 19:27:21:

Bas IJzelendoorn op 13/11/2013 19:04:14

Het lijkt wel alsof in plaats van de link er een soort sessie wordt bijgehouden naar of op welke pagina je zit/zat.

Het betreft hier echter enkel de subpagina's bij mij.

Ja bij mij ook alleen bij de sub-pagina's, enig idee hoe dat komt?

Toevoeging op 13/11/2013 20:26:37:

Ik heb de .htaccess file uit public_html gehaald (1 stapje hoger) en het werkt nu zo te zien... is dit OK?

De site is erg traag nu geloof ik.

Reageren