Vacature PHP-er: Jij hebt kennis, wij dé werkplek

Vind je het leuk om mee te bouwen aan slimme webtools en heb je daarvoor veel php kennis in huis, dan ben je bij ons aan het goede adres. We zoeken een ervaren php'er die in een klein team werkt met een collega webdeveloper en twee niet-technische collega's.

Je hebt kennis van PHP, (d)HTML, Mysql omgevingen en Linux. Bij ons leer je werken met aanvullende beheersystemen zoals Plesk, op dedicated servers die continu actief moeten zijn. We zoeken iemand die gewend is om projectmatig en nauwkeurig te werken. Je bedenkt samen met ons hoe we het best nieuwe applicaties kunnen ontwikkelen.

In een soortgelijke functie heb je minimaal 2 jaar werkervaring, maar je programmeert al veel langer.

Je hebt een opleiding op HBO niveau, maar misschien ben je een hele goede MBO'er. Heb je interesse dan kun je reageren via de contact-button op onze site http://www.sellvation.nl.
als ik je toch een tip mag geven er zijn veel betere underground programmeurs dan dat je die gaat vinden op de hbo ;)
underground programmeurs? (staarttermen zijn niet mijn sterkste kant zoals bekend :P)

Ik denk trouwens niet dat je veel mensen hier zal vinden die meer dan 2 jaar werkervaring hebben... Het talent is er wel, maar ze zijn veelal te jong om zich te kunnen bewijzen in een baan.

Neem bijvoorbeeld.... mij! (* opschepper! *)
Ik ben 16, kan naar eigen mening vrij goed omgaan met PHP, en een heel scala aan andere webdesign onderdelen, maar zit nog op school, en heb dus totaal geen tijd *ok, nu overdrijf ik* om werk te zoeken. Daarnaast denk ik niet dat bedrijven mensen onder de 18 hiervoor (durven) aannemen.

Kijk maar eens rond in de profielen, ik denk dat je maar enkelen van de 4050 zal vinden die een beetje op leeftijd zijn. Ik denk dat je beter op phpfreakz.nl kan rondvragen.
Ik denk dat er genoeg mensen hier rondhangen met genoeg werkervaring en HBO-opleiding en denkniveau. Deze mensen gebruiken het forum alleen wat minder omdat ze geen overbodige reacties willen plaatsen.

Ikzelf ben als ondernemer en projectleider overigens niet geinteresseerd in de vacature.
"Underground" programmeurs is inderdaad een beetje rare term. (Soort krakers die met een laptop in kelders zitten te nerden?)

Ik denk dat de ervaren programmeurs een beetje tussen de regels door moeten kijken en gewoon lezen dat ze naar een programmeur op zoek zijn met gedegen kennis van zaken, dwz het niveau wat men kan verwachten van een hbo'er.

Dat er niet 'geschoolde' freelancers zijn, en dat een hoop mensen in de programmeer wereld autodidacten zijn (zelf aanleren) geeft de term hbo niveau natuurlijk wel aan dat je als hobbyist met 3 jaar ervaring en ook opnieuw naar een nieuwe uitdaging misschien niet bent wat ze zoeken.

Reageren