Voor mijn website maak ik gebruik van 4 cijferige nummers welke door mijn leverancier wordt aangeboden.
Aan deze nummers zit in mijn database een koppeling waar de overige informatie staat.

Voorbeeld:
Leverancier wijst mij nummer 1212 toe.
Ik heb ik mijn database dit nummer aan een product gekoppeld dus product A met code 1212

nu heb ik voor elke product een eigen pagina
vb: www.mijndomein.nl/1212.html

Alle scripts welke de data uit mijn database en de leverancier haalt zijn het zelfde alleen wil ik niet voor elke pagina een aparte php maken.

Bestaat er een manier om uit de url het nummer te halen en zo deze in het script dynamisch in te voeren zodat ik maar 1 script nodig heb om alle producten per pagina te laden.

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk verwoord heb.
Beste Reshad,
Ik ben geen programeur, dit is een php deel welke ik nu echt zelf bouw. Hiervoor waren het alleen verbeteringen van bestaande scripts of samenvoegsels ervan.

ik snap niet wat je bedoeld met slechte php functies in de code... ik kan het ook anders doen maar dan is het probleem er nog wel steeds...

Als ik de echo test neerzet op de laatste dan krijg ik netjes test te staan...
Dus je db connectie is goed. nu ik beter naar je code kijk zie ik dat je nergens iets echoed.. Misschien moet je dat is proberen?

dus waar je die dingen assigned moet je ergens het resultaat echoën

Reageren