Beste php'ers,

Ik had een vraagje over het uiterlijk van een gegenereerd gamertagje. Hij ziet er momenteel alsvolgt uit:

Het plaatje in het midden is gebaseerd op rank. Rechts, wat momenteel leeg is, komen plaatjes van de spellen die de users spelen. Dit zit er momenteel niet in omdat de site nog in development is. Mijn vraag is, vinden jullie dit een leuk gamertagje waar je wat aan hebt? Zo nee, waarom niet en wat zouden jullie anders doen? Ik wou graag even wat inspiratie opdoen.

Alvast bedankt
Mvg
Hij is simpel en vind de tekst erop onduidelijk/te donker.
Als er nog meer informatie op moet, wordt ie al snel te druk.
Michael - op 19/12/2013 14:04:38

Hij is simpel ...

Is dat positief of negatief?

Michael - op 19/12/2013 14:04:38

... en vind de tekst erop onduidelijk/te donker.
Als er nog meer informatie op moet, wordt ie al snel te druk.

Dat ben ik met je eens, ik ben al op zoek naar een goed lettertype, maar dat is het probleem niet (denk ik). Verder komen er nog maar één of twee kleine plaatjes rechts bij.

Ik vindt dat er wel iets padding bij kan. Alles zo langs de randjes vindt ik niet echt style uitstralen. En dan nog het lettertype, ja. Gewoon een neutraal lettertype is denk ik het beste.

Verder is de indeling prima.
Mee eens, ik ga vanavond eerst maar eens op zoektocht naar een goed lettertype & wat padding in de plaatjes gooien. Bedankt! Heeft iemand verder nog wat?
Dit is misschien wel iets?
Ziet er goed uit, ik ga hem vanavond implementeren en dan zal ik meteen even een nieuwe hierheen gooien voor het resultaat.

Reageren